Sinds ik zwanger ben heb ik al 2 x griep gehad en blijf verkouden en hoesten. Dan is het 2 of 3 dagen weg en huppa is het er weer:x Zo vervelend en wordt er zo moe van... En je mag zo weinig nemen,op paracetamol na voel me zo beroerd Misschien iemand een goeie tip?
Ja er zijn natuurlijk huis, tuin en keuken middeltjes te bedenken. Zoals gember of brandnetel. Dit zou ontstekingsremmend werken. Zo zijn er trouwens nog meer. Maar ja je lichaam is natuurlijk nu zo hard aan het werk een mensje te vormen dat je weerstand daar onder lijdt. Dus rust nemen is het enige naast de natuurlijke middelen denk ik. Beterschap!
Idd je rust pakken en zoveel mogelijk gezond eten, veel groenten fruit en extra vitamine C. Helaas kun je er niet zoveel aan doen.. Ik ken het wel. Heb lage weerstand en nu helemaal. Vroeg naar bed dus maar...
Is dat iets wat bij zwangerschap hoort? Ik ben nu namelijk ook doodziek (6 wk zwanger), verkoudheid is uitgebreid naar een flinke griep nu.. Kan dat doordat je minder weerstand hebt ofzo?
Herkenbaar!! Net zwanger maar ook direct verkouden en keelpijn!! Probeer dan maar eens van de Neuspray af te blijven, heel moeilijk!
Ja ik ben gewoon aan het uitzieken In de tijd dat ik zwanger ben misschien 1 week beter geweest en idd is je weerstand. Naja hoort erbij zullen we maar zeggen...
Ja heb ik dus ook.. En geen neusspray mogen is ook zo'n ramp haha. alleen die zoutoplossing maar dat doet natuurlijk niks!! Het is voor een goed doel laten we maar zeggen..