een of twee keer per dag buikpijn en een zweetaanval!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door SJ86, 15 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Mijn hemel... ik ben nu 5 weken zwanger.... en mijn lijf laat t weten ook! Ik heb nu dagelijks een kwartier per keer last van een hele nare zeurderige buikpijn ... ik moet dan echt de pijn wegpuffen....
    Een kruik erop verlicht wel iets...maar het gaat niet weg. Ik krijg dan ook een gigantische zweetaanval en na een minuut of 10
    neemt t langzaam af. Ik merk dat mijn lichaam die 10 min. ook heel erg slap is!

Dames..... wat moet ik hier mee?? Zo kan ik toch niet werken...? Maar het zal toch moeten!!

2. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ik had dat ook in begin, waren bij mij me darmen die van ze plek verschoven werden enz, gelukkig is dat na 2 weken geloof ik overgegaan, ja ik zou even gaan liggen op dat moment, vervelend als je haast heb maar goed iets anders? Geen idee.. succes :)

3. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Hoe vervelend het ook voor jou is ..ben "blij" met de herkenning.had je t bijv ook wel eens op je werk of als je ergens was? Wat deed je dan??

4. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Nou moet zeggen dat ik het vooral had toen ik net uit bed kwam en maar beetje last als ik op werk was dus dat scheelt, je zou misschien een leidinggevende in kunnen lichten, weet niet wat voor werk je doet, dus als je er last van heb dat ze er op dat moment even rekening mee kunnen houden dat je paar minuutjes terug trekt. Bij mij hielp het wrijven wel beetje tegen de pijn, gelukkig gaat het vanzelf over maar begin is even doorzetten.

Weet niet of je normaal ook problemen heb met ontlasting, ik had altijd wel gevoelige darmen ooit, want na me bevalling had ik er ook flink last van als ik een scheet moest laten en het eerst door me darmen heen moest dat was ook echt heel gevoelig.

5. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Nou, weet je... dat ik het heb vind ik niet zo erg... nou ja.. het is wel heel naar hoor, maar als ik thuis ben.. dan gaat het wel! Het idee dat ik op het werk krijg dan is dat heel lastig. In mijn werk is het niet heel makkelijk om mij even terug te trekken.... heb constant de leiding over een groep ..

Ik ben vooral op zoek naar ademoefeningen of weet ik veel wat, wat er voor zorgt dat de pijn draaglijk is en ik niet helemaal slap word en wit weg trek.. en ik weet niet goed of lopen, liggen of zitten het best helpt!

Ik heb totaal geen moeite met de ontlasting normaal en ook nu niet.. ga regelmatig! ;) Misschien toch met vezelrijk voedsel eten.. wellicht helpt het als ik nog vaker naar de wc moet? Hopelijk is dit vooral nu effe en trekt het gauw weg!

6. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ik hoop het ook voor je, denk dat het vooral in de eerste weken is hoor, als ik me even niet lekker voel, helpt een glas cola wel bij een beetje

7. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Nou heb toevallig de fotos pas weggedaan omdat me telefoon te vol stond, maar op 8 dpo zag je echt iets vaags grijzigs. Wel heel ver weg maar goed ben goed in turen.

8. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ik denk ook dat het de darmen zijn.
    Heb het helaas nog steeds af en toe.
    kan je geen bepaalde houding adviseren.
    Zoiezo niet lopen, dat doet helemaal pijn.

9. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Hee Nicole

Ik herken je 'aanvallen' ook, niet tijdens mijn zwangerschap maar bij mij was dit mijn galblaas! Hele pijnlijke aanvallen (als ik ze achteraf moet vergelijken met weeën weet ik even niet wat ik t ergst vond) en zweten! Laat het misschien maar even checken!
    Een vriendin van me had dit ook, dit bleek pas in haar zwangerschap, daarvoor had ze er volgens mij nog geen last van gehad. Succes!

10. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Sorry zag dat ik ook berichtje in verkeerde topic had geplaatst.

Ja ik ben op dit moment er van af was bij mij alleen in begin en na me zwangerschap weer ben ik bang

Nu alleen soms als ik sta lang van me rug en zij, denk soort nierbekkenonsteking ofzo, het is begonnen nadat ik weer ging wetken na me verlof en dat komt zo nu en dan opzetten bij lang staan op werk of zwakke rugspieren na de zwangerschap

11. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Bedankt voor het meedenken. Ik bel morgen wel even naar de huisarts of ik iets moet laten checken...

12. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Oh ik zag nu pas dat m'n berichtje aan de verkeerde was gericht ;)

Deel Deze Pagina