Ziek zijn en kinderen

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaZE, 8 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. floraa

floraa Niet meer actief

Als je echt ziek genoeg bent, dan doe je vanzelf niets meer. Ik denk dat die mannen het ook doen, omdat het dus blijkbaar kan.

Het is ook wel vrouw-eigen om maar door te gaan.

2. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ongeveer 1x per jaar hebben ze mij ook flink te pakken (vaak maar 1 a 2 dagen dat ik écht niets kan) precies wat jij beschrijft, overgeven, dol, koorta, niet op mn benen kunnen staan. Vriend neemt dan ook vrij of een oma die kan oppassen anders is het echt niet te doen. Oudste gaat nog wel (op de bank samen tv kijken ofzo) maar jongste lukt dan echt niet.. Mama's zijn soms ook ziek he, kan gebeuren...

3. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Ja dat klopt bij mijn man wel hoor, hij is erg verwend door mij blijkbaar:D
    Het is ook niet zo dat ik dan direkt mijn zusterspakje aantrek en naast zijn bed sta met kopjes thee, zakdoekjes en thermometers. Maar als ik gewoon thuis ben ga ik hem ook niet expres naar de winkel sturen omdat "ik als ik ziek ben ook gewoon door moet". Hij heeft het gewoon iets makkelijker.
    Gelukkig is hij niet heel vaak ziek dus is de ergernis er ook niet vaak :)

4. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Nee niet? Voelen de meeste mannen zich acuut stùkken beter van hoor. ;) :D

5. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    :D:D
    Ik denk dat hij meer schrikt van die thermometer :$

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    o mijn man doet heel veel hoor. groot deel van het huishouden naast zijn fultime baan omdat ik zwaar rugpatient bent. als hij ziek is echter doet hij niks, kan niks en wil niks en tja hij gaat er dan maar heel makkelijk vanuit dat ik alles wel aankan . ik ervaar dat wel zo ja. ik ga gewoon door en door en door. vaag niet eens of hij kan helpen als ik ziek ben omdat hij al zoveel moet doen normaal
    in mijn ogen kunnen mannen dus indd gewoon ziek zijn, uitslapen en lekker lui doen (want ja ik ben dan thuis) terwijl mijn dag programma gewoon door gaat ok al kan ik echt niet maar heb geen backup want hij is meestal gewoon op zijn werk.

7. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Nou.. SOMMIGE mannen.. :D :p

8. meike1234

meike1234 Actief lid

27 sep 2011
    218
    0
    0
    Nederland
    Ik ben gelukkig bijna nooit zo ziek. Maar anders zou ik ook oma inschakelen.

9. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Ik ben zwanger van baby drie en spuug de hele dag. Ik heb geen oppas en moet gewoon door. Al vraag ik me zo nu en dan af hoe ik dit de komende weken in vredesnaam vol ga houden. Met een baby van acht maanden en een eigenwijze peuter. Je doet het want je moet. ;)

10. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Whahahahaha :D:D:D

11. tuc

tuc Niet meer actief

ik ga ver als ik ziek ben, maar eens in de 2/3 jaar dan heb ik het zo te pakken dat ik letterlijk niks meer kan, dan kan ik ook echt niet anders dan man of oma inschakelen.

En toen ik mn voorhoofdsholteontsteking had...nou serieus ik dacht dat ik doodging, toen kon ik echt geen vallende speld meer hebben en heb toen huilend iemand gebeld om meteen te komen.

Deel Deze Pagina