alles geprobeerd en nog niet slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Zonnebeertje, 6 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    mijn zoontje van 10 weken slaapt maar een uurtje op de hele dag, de rest van de dag huilt hij heel zielig.
    Heb echt alle trucjes al geprobeerd, laten huilen, regelmaat, niks helpt :(
    Vaker voeden helpt ook niet. Ben al bij een osteopaat geweest, dien kon ook niks vinden.
    iemand tips?
    Ik wordt hier zelf ook zo verdrietig en moedeloos van

2. Anna71

Anna71 Actief lid

31 jul 2008
    269
    0
    0
    Och meis, wat balen zeg. Het is vervelend voor je kindje maar ook voor jou want je raakt er doodop van!

Senna heeft het de eerste maanden ook erg gehad, niet of in ieder geval heel weinig slapen. Bij mij hielp het om haar in de babybjorn strak tegen me aan te houden en veel te lopen met haar. Hiervan werd Senna rustig en zo sliep ze in het begin best wel veel tegen me aan.

Ook zijn we haar al snel gaan inbakeren en dat heeft ook heel veel goeds gedaan. Heb je dat ook al geprobeerd?

Heeft hij geen last van darmen, relfux oid? Niet dat ik je iets wil aanpraten hoor, maar misschien heeft hij ergens pijn ofzo?
    Of wellicht vind hij het moeilijk om te wennen aan de grote wereld buiten mamma's buik?

3. Niet meer actief

Maxje hier precies zo.. Kay huilt gelukkig niet echt veel (met uitzondering van vandaag, hij heeft oorontsteking :() maar hij slaapt overdag dus ook niet/nauwelijks... hij valt af en toe eventjes in slaap in zijn schommel maar dan heb je t wel écht gehad.. en heb ook geen flauw idee waarom die niet wil!

4. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Ik ben gisteren met hem naar een osteopaat geweest, die kon niks vinden, ook niet aan zijn darmen.
    Hij zei alleen dat hij dacht dat Tygo gewoon honger heeft, dat mijn bv niet genoeg voedingsstoffen bevat.
    Ga vandaag dus proberen hoe hij het doet op een flesje.
    Inbakeren hebben we in het begin wel succes mee gehad, nu helaas niet meer, hij wil gewoon echt niet in zijn wieg overdag ('s nachts wel).
    Ronddragen lukt me niet, ik heb nog een dreumes van 1,5 rondlopen.
    Het is echt zooom moeilijk a;s je niks kunt doen als hij zi huilt :(

Jsztd, Kay slaapt dus ook zo weinig, gek he, ze moeten toch moe zijn?
    Mijn dochter slipe rond die leeftijd bijna de hele dag!

5. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    ik weet niet of het helpt maar mijn zoontje leg ik in wipstoel voor tv en dan is hij meestal wel stil en heel beweegelijk. ben benieuwd wat hij reageerd met flesje, mischien vult dat beter.
    en anders in kinderwagen ff rondrijden in huis of op bank zitten en dan beetje duwen. succes

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.795
    113
    Neemt hij ook een speentje?

7. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Nou mijn zoontje is dan wel wat ouder maar die slaapt ook niet/tot nauwelijks overdag! Word er gek van af en toe!
    Ik heb geen last van hem verder want hij kan zich wel heel goed vermaken in het wippertje of de box maar als ik hem op bed leg dan is het huilen terwijl hij volop moe is maar meneer vertikt het om te gaan slapen. Ik ben wel heel blij dat hij de hele dag niet huilt dus zo erg vind ik het niet, maar hij is nog zo jong en moet volgens mij echt nog wel meer slapen maar denk dat hij net als mij is en niet overdag kan slapen ofzo! haha 's avonds en 's nachts gaat goed want dan is hij knock out! Maar vaak tussen 11.00 en 18.00 uur is meneertje wakker!

En tips heb ik dus ook niet voor je want zit met hetzelfde probleem!

8. Niet meer actief

@Maxje, ja Kay slaapt overdag ook nauwelijks.. hij ligt nu net in zijn wieg ( Voor het eerst overdag zowat !) dus ben benieuwd hoelang die het volhoudt... Hij slaapt alleen snachts wel goed, krijgt rond half 12 de laatste fles, dan tussen 6 en 7 en slaapt dan rustig door tot een uur of 11... maarja tussen 11 en 11 savonds slaapt hij dus echt nauwelijks!

9. flower1975

25 dec 2007
    49
    0
    0
    hoi,
    mijn mannetje sliep in het begin ook heel slecht, maar dat kwam door de krampjes. altijd 1,5-2 uur na de voeding werd hij wakker en sliep dan niet meer tot aan de volgende voeding.
    sinds ik zijn krampjes ben gaan bestrijden met abc-dophilus, werd dat een stuk minder. daarna ben ik regelmaat gaan inbouwen, en dat werkt nog steeds erg goed. hij slaapt volgens het boekje.
    soms wil hij nog wel lastig in slaap vallen, en dan ga ik stofzuigen. het lijkt wel of hij dit geluid slaapverwekkend vind... misschien het proberen waard.
    groetjes

10. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    nee, een speentje wil hij niet.

Maar hij ligt nu ineens wel te slapen, al vanaf 12 uur! Al ruim 2 uur dus :confused: heb eigenlijk niks anders gedaan dan anders. Misschien toch last van een sprongetje? Ben benieuwd hoe het de rest van de dag gaat.
    Flesje wilde hij trouwens niet

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.795
    113
    Ja misschien is het een sprongetje. Maar wat ik me nog herinner is dat bij een sprongetje Isabella wel gewoon sliep.

Wil hij wel bij jou in slaap vallen? Dat wil ook nog weleens, en daarna neerleggen.

12. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    als je een echte wieg hebt. Heb je het al geprobeert in een ledikant die ook op zijn kamer te zetten. Roos sliep ook niet goed en toen de wieg een beetje te klein werd heb ik gelijk het ledikant neer gezet dit hielp hier wel iets. Wij hadden vooral 's avond en 's nachts problemen met Roos nu gaat het goed we bakeren in. we hebben nu medicatie voor het spugen en nu slaapt ze om 1900 ipv begin de nacht

13. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    ht inbakeren zijn we trouwens alweer aan het afbouwen ze slaapt nu tot de late fles ingebakerd daarna gewoon in een slaapzak.

14. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Nikolai slaapt nooit tussen 19.00 en 23.00. Dan is het huilen huilen en huilen.
    Ik ken wel de 8 weken sprong, maar daar zou Tygo al overheen moeten zijn met 10 weken volgens Oei ik Groei.
    Sterkte, want het lijkt me zwaar ***

15. seegers

seegers Lid

20 nov 2008
    5
    0
    0
    Hallo,

Mijn zoontje van 6 weken sliep ook zeer slecht, contant hazeslaapjes. Sinds begin deze week gebruik ik de puckababy, een slaapzak wat lijkt op inbakeren. Heerlijk vind hij het en slaapt ontzettend rustig.

Deze is te bestellen op puckababy.nl, op die site staan ook nog allerlei tips etc.

Succes!

Annemarie

16. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Vandaag weer drama met slapen :(
    veel heen en weer draaien met zijn hoofd, maar lukt niet om in slaap ter vallen...
    ik ben er zelf ook zooo moe van, van al dat huilen de hele dag :(
    en straks over 2 weken moet ik werken...

Deel Deze Pagina