Ziek zijn op vakantie voorkomen

Discussie in 'De lounge' gestart door Diiba, 1 aug 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blij83

blij83 Fanatiek lid

5 jun 2012
    2.195
    1.989
    113
    Misschien een ander soort vakantie kiezen zonder hotel en niet vliegen.

Dus bijv. huisje of camping. Meer zelf dan dus komen.

2. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    ik zou ook de volgende keer een huisje boeken als ik het zo hoor. En verder kan je in landen als Italië (zeker het noorden) gewoon groenden en fruit eten. Geen land waar eten zo heilig is als daar.
    Als je gebrek aan vezels en vitamines wil opvangen dan kan je kijken naar een pot met voedingsvezels en misschien een goede multivitamine.
    En idd de airco's in hotels zijn niet altijd even fris helaas :(

3. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.344
    10.307
    113
    Persoonlijk zou ik ook kiezen voor een huisje. Makkelijk om ook zelf wat klaar re maken of op te eten.

In Italië kochten we kant en klare kip bij de supermarkt. Die kwam daar uit de grill en aten we er groente/ salade bij. Brood / pasta/ aardappelen hebben ze allemaal.

Overheerlijk meloen of ander fruit. Maar snap dat het dat in een hotel niet doet.

4. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Inderdaad zoals iemand al benoemde: geen ijsklontjes in drankjes laten doen. Verder heb je in restaurants wel vaak groente side dishes die je extra kan bestellen als je meer groente wilt eten.

Als ik vroeger met volleybal internationale toernooien ging zorgde ik altijd dat ik geen kip, vis en rood vlees at. Is altijd goed gegaan! Zo hadden we een keer een toernooi in Rwanda waarbij echt bijna alle teams doodziek waren (maag/darm issues) & wij niet. Zij hadden kip gegeten en wij dus niet en waren dus 1 van de weinige die fit weggingen :o: Maar op je vakantie wil je ook nog beetje genieten dus lastig hoor!

Zou ook eens kijken naar supplementen, vriendin van mij die darmklachten had heeft goede ervaring met Viteezy.

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik reageer altijd erg op de olijfolie mbt mijn darmen. Vooral in de mediterrane landen en turkije etc.
    De extra kruiden helpen vaak ook niet mee.

6. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.824
    2.249
    113
    Als ik elke vakantie zo ziek was bleef ik lekker thuis ;) zoek iets in de buurt en geniet ipv een soort strafkamp.

Deel Deze Pagina