Hi meiden, Op 4 oktober trouwen ik en mijn vriend. We willen het nu gewoon simpel houden en het volgend jaar overdoen met alles erop en eraan. Nu wil ik natuurlijk wel iets leuks aan... ik ben rond die tijd zeg zo 33 weekjes zwanger. Hebben jullie leuke tips, winkels, plaatjes?? Het liefst wel een leuk jurkje en een beetje betaalbaar! Thanks alvast voor het helpen
Hey, Wat leuk alvast gefeliciteerd! Kijk anders even op deze site Zwangerschapskleding, Positiekleding, Growing-Position.com, Zwangerschapsmode, Zwangerschapskleding Grote-Maten, Zwangerschapskledij
Wat toffffffff ))) Ehm je kan ook kijken op www.heine.nl En anders heeft iemand ook al zo'n topic geplaatst daar staan ook veel tips op Succes http://www.zwangerschapspagina.nl/koop-gevraagd/90811-waar-mooie-zwangerschaps-jurken-koop-ivm-bruiloft.html
Ik zou voor een betaalbare Gala jurk gaan... Kun je veel vinden in de stad maar op deze site zijn er ook veel te zien zo te zien... alleen voor de prijs zou ik toch even bellen maar niet te simpel... das niet leuk... bedoel het is toch je trouwdag Galajurken, Avondjurken op voorraad Zooo er is daar 1 voor 139 euro en hij is zo prachtig... ging ik maar trouwen... ben jaloers gefeliciteerd trouwens...
Deze had een vriendin van mij bij Heine vandaan voor haar trouwdag.. Misschien een idee? In elk geval een hele fijne dag gewenst.. Geniet ervan!
In Schiedam zit een winkel met echte trouwjurken, goed te doen qua prijs en veel mogelijkheden m.b.t. zwangerschap (heb ik van horen zeggen, zelf geen ervaring mee) Wel zelf mijn jurk daar gekocht en echt super! Veel succes en veel plezier vooral! Wij vandaag 1 jaar getrouwd!!! Zo leuk!