Ik heb vanaf het begin van mijn zwangerschap op en af diarree. Ene dag wel andere dag weer niet. Herkent iemand dit? Van mijn andere zwangerschappen kan ik me herinneren dat ik altijd verstopt zat. Kan dit kwaad voor mijn kindje?
Voor je babytje kan het geen kwijt. Wel moet je zorgen dat je genoeg drinkt, zodat je niet uitdroogt. Want dat kan wel gevaarlijk zijn.. Ik zou toch eens contact opnemen met je huisarts, want als je de andere keren verstoppingen had, kan het zijn dat je 'overloop diarree' hebt. Dit is diarree die langs de vaste ontlasting langs loopt.. Klinkt heel vies, sorry daarvoor!!
Ik heb vanaf week 6 al behoorlijke diarree. Ook is inmiddels via een kweek nagekeken voor een eventuele aanwezige bacterie, maar helaas. Helemaal niks hebben ze kunnen vinden. Ik heb er nu even wat minder last van omdat ik 2 x per week floradix tabletje inneem voor extra ijzer. Misschien dat dat de diarree remt. Het is echt verschikkelijk, ik leef met je mee.
Hier heb ik het ook in het begin gehad....nu gelukkig niet meer zo vaak. Idd even in de gaten houden dat je niet uitdroogt.
Uitdrogen doe ik niet hoor. Ik drink extreem veel op een dag. Gelukkig is de diarree van de week opgehouden! Zomaar uit het niks!