Hoi Ik had laatst na het vrijen roze en bruine afscheiding niet rood toch maak ik me zorgen? Ben nu toch al 15.5 weken zwanger, kan dit nog? Komt het door een bloedvaatje? Of moet ik aan de bel trekken?
Heb ik ook gehad, komt omdat de boel daar beneden véél beter doorbloed is. Dus sneller een gesprongen vaatje. Bij buikpijn en bloedverlies even aan de bel trekken. Alleen beetje roze rood bloed kan geen kwaad heb ik geleerd. En niet bang worden om te vrijen, want 25 weken + herstelperiode na bevalling wachten zonder seks is echt te lang!
Kan voorkomen hoor!! Enne, hier twee keer 9 maanden plus herstel GEEN gemeenschap! Hou ik makkelijk vol!! Te moe te veel pijn en verboden door arts omdat ik al remmers gehad heb. Wij zijn veel te angstig gezien de weg die we ervoor afgelegd hebben. Geen enkele moeite!
Bij klachten kan ik het me voorstellen hoor! Maar ik, vandaag 18 weken, heb geen klachten en een iniminie-buikje maar wel enorme borsten en voel me super sexy. Ik vind het écht zonde om dan geen seks te hebben!
Kan gebeuren na het vrijen. Is zo goed doorbloed dat een mini adertje kan springen. Zolang t geen rood bloed is en wat met veel tegelijk komt zou ik me geen zorgen maken.
Ik heb met dezelfde vraag bij de verloskundige gezeten. Het komt idd door een betere doorbloeding van de baarmoedermond in combinatie met het vrijen. Het gaat wat sneller bloeden. Bij licht roze/bruin verlies is er niets aan de hand. Als het na enkele uren niet stopt en het wordt helder rood bloed contact opnemen, want dan kan het wat anders zijn. Ook niet schrikken van krampen tijdens het vrijen (klaarkomen)