terug zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door makey, 1 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    ik kom weer bij het gedeelte zwanger "worden" ik hweb vorige week een curretage gehad (missed aobortion) was anders bijna 14weken geweest nu maar helaas.

wie heeft dit ook meegemaakt is is ook weer begonnen of net zwanger?
    ik hoop net als de vorige keer weer snel zwanger te raken, maar ja dat heb (je ook al niet) voor het zeggen

2. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    damnz balen meid ...hoop dat je snel weer zwanger wordt heel veel suc6
    greetz asjuh

3. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hallo,

Heb een mk gehad in januari (bij 8 weken), hoorde net afgelopen vrijdag van de gyno dat mijn laatste cyclus weer helemaal oké is dus we gaan vol goede moed verder! Blijkbaar één echte kans gehad sinds januari, dus wel allemaal iets eerder dan bij jou...

Wens je in elk geval heel veel succes!!

Neeke

4. pammy

pammy Actief lid

He wat naar voor je
    hoop dat je snel weer zwanger word

5. red

red Lid

23 feb 2006
    94
    0
    0
    He Makey,

Ik heb hetzelfde meegemaakt en blijkbaar liepen we ongeveer tegelijk, want ook ik was nu 14 weken zwanger geweest. Ik heb op 11 april een curettage gehad en 17 april een hercurettage.

Op het moment zijn mijn lief en ik ook weer druk bezig. Mijn temperatuur is ineens heel erg gezakt, zoals ik eerder altijd had vlak voor mijn eisprong. Ook heb ik vandaag de hele dag wat krampen gehad, dus ik heb het gevoel dat het er goed uit ziet.

Sterkte met verwerken en succes met klussen. Hoop dat het snel weer raak is voor jullie! Hoe lang waren jullie trouwens bezig voor de eerste keer dat je zwanger raakte??

6. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi makey en red,

wat erg voor jullie zeg....wanneer is het vruchtje bij jullie gestopt met groeien?
    ik heb ook een missed abortion gehad bij 6wk6dg alleen daar kwam ik achter met de echo van 10wk4dg.
    wij hebben 8mnd moeten wachten voor we weer zwanger waren, nou moet ik er wel bij zeggen dat ik er heel erg mee bezig was maar heb het toen van me afgezet en was binnen 2 mnd zwanger, de eerste was dat ook en was het binnen een mnd nadat ik er niet mee bezig was dusss...

ook nog sterkte met het verwerken enne veel klusplezier toegewenst ;)

gr saskia

7. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    ik was 12weken zwanger toen ik t te horen kreeg maar t was gestopt met 6wkn en 2 dgn.

8. red

red Lid

23 feb 2006
    94
    0
    0
    Melliemel, ik was 10w3d en het was ergens met 9 weken gestopt met groeien.

Wat je zegt klopt wel. Ook ik was er niet zo veel mee bezig in de maand dat ik zwanger werd. En nu... ik probeer me er zo veel mogelijk vanaf te zetten. Omdat ik weet dat het wel werkt. Maar het is alleen een beetje moeilijk nog... Maar het 'went' wel...

9. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hoe doe je dat, er NIET mee bezig zijn?? Dat recept ben ik aan't zoeken, maar kan het nergens vinden :(

10. Najet

Najet Actief lid

21 dec 2005
    363
    1
    0
    Den Haag
    Sterkte meid!

Ik heb 20 februari jl. een vroege miskraam gehad bij 6 weken, en dat vanzelf "losliet". Ik ben die week 7 dagen lang ongesteld geweest.
    ( normaal 3 dagen). Een week later heb ik laten onderzoeken of het echt allemaal weg was. Dus we zijn na 2 weken weer begonnen met zwanger worden. Volgens mij maakt het wel uit of je gecuretteerd bent of niet, wanneer je weer zwanger 'mag' worden

Dat je snel zwanger mag worden!!!

Groetjes Najet

11. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    :) :) uhhh, nou ik heb zelf letterlijk op dat moment alles maar dan ook àlles wat met zwanger worden te maken heeft weggedaan, dus ook ff weg gebleven van het forum en ja dat is moeilijk maar ja als je wat wil hè ;) ;) .

ik heb er geen recept voor sorry... :oops:

red, makey en najet,

oke 9wkn, 6wkn6dg, en 6 wkn oké is niet fijn zoiets je weet dat het gebeurt maar gaat er niet vanuit dat het jouw overkomt, gelukkig is er aan alles een keerzijde.

ik hoop voor jullie dat jullie snel weer terug zwanger zijn en dat het goed gaat allemaal(voor mezelf ook ;) )

gr saskia

12. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    heel veel sterkte meid,
    wij zijn nu na bijna 10 maanden nog niet zwanger na onze miskraam, maar sommige worden weer heel snel zwanger, ik hoop dat dit ook voor jullie geldt
    liefs fredje

Deel Deze Pagina