Gisteravond was in Hart van Nederland dat er een soort van workshop is gegeven in Hardenberg voor mannen zodat ze kunnen leren een goed cadeau(tje) te vinden voor hun vrouw/vriendin! Of het cadeau is gewoon echt niet leuk... of het is zoveelste afgezaagde bos bloemen of de maat is niet goed etc. Dit vond ik wel een heel grappig en toepasselijk onderwerp... zeker nu met Sinterklaas en Kerst... Herkennen jullie dit? Ik ben benieuwd hoe "goed" jullie partner is in het geven van cadeaus en wat de ergste miskoop is dat je ooit gehad hebt...
De ergste miskoop was een weegschaal voor mn verjaardag. Hoezo romantisch? Meestal weet hij het juiste cadeau gelukkig heel goed te vinden. Toppunt van romantiek van hem was toen hij financieel echt aan de grond zat. Toen heeft ie zn gitaar verkocht om bij mij op mn werk een valentijnsboeket te laten bezorgen!
Geen grote miskopen, alleen wel op onze eerste trouwdag een maand te vroeg met een bos bloemen aan komen zetten.
Niet erg romantisch die weegschaal idd... maar het feit dat ie zijn gitaar verkoopt voor een mooi valentijnsboeket die ook nog op je werk bezorgd wordt maakt dan weer alles goed toch?
Mijn man is totaal niet attent (nooit bloemen, geen valentijn, geen moederdag), maar als hij iets voor me koopt, is het meteen een enorm cadeau. Zo heb ik al 2 keer een auto gekregen, een Macbook, een iPod, een iPhone, nieuwste TomTom.... Vaak dingen die hij zelf erg mooi vindt, maar ik klaag niet.
we waren toch al zeker 2 jaar samen, toen ik weer jarig was. kreeg ik chocola! (lust ik dus niet!) dat wist ie wel, maar dat hadden ze hem in de winkel aangeraden :-? ben toen zo boos geworden, dat hij naar een avondwinkel is gegaan. kwam die terug met een pakje cup a soup ja, dat was iets waarvan ie zeker wist dat ik het wel lust! kan er nu wel mee lachen (toen niet...)
Mijn man had eens een verassing voor me, hij zei wil je echt graag hebben. Het was een nieuwe koekepan . Maar met mijn verjaardag heeft hij me ook al eens een fotocamera gekocht ik wilde heel graag een nieuwe, had dit nooit verwacht. En hij brengt zelde of nooit iets mee maar is eens een keer 20 km omgereden, om ergens nog een zaak te vinden die open was voor een boeketje bloemen mee naar huis te nemen.
Mijn man koopt nooit het verkeerde voor me! Echt nooit! Maar dat komt waarschijnlijk omdat ie nooit wat voor me koopt, haha. Vorig jaar was ik 26 weken zwanger, de babykamer kwam toevallig rond mijn verjaardag. Heb ik dat voor mijn verjaardag gekregen Ik probeer zelf wel origineel te zijn, uurtje ferrari rijden, slipcursus enz. Maar hij? ........
Haha, die cup-a-soup! Hier hebben we dat probleem eiegnlijk nooit omdat wij van elkaar altijd precies weten wat we willen hebben. daar doen we niet geheimzinnig over ofzo. Ik heb geloof ik ook nog nooit iets gekregen wat ik niet leuk vond.
ik geef hele goed hints, dus het komt bij ons wel altijd goed, haahhaahha. Zo'n goede hints dat hij het eigenlijk niet verkeerd kan kopen.
Daar begint mijn man niet eens aan! Ik moet altijd mee.... Volgens mij heeft hij nog nooit alleen iets gekocht voor mij, ik was er altijd wel bij. O, ja! één keer heeft ie make-up en guurtje gegeven, had zijn zus uitgezocht (werkt bij een drogist). Oh,oh 't is dat ie verder zo'n schat is.....
mijn vriend koopt met kerst vaak parfum en elk jaar een ander luchtje ik ook voor hemtrouwens met mijn verjaardag bos rozen met moederdag niks omdat hij er nog aan moest wennen dat ie niet alleen wat aan z'n moeder moest geven maar ook aan mij met sinterklaas kopen we samen wat zoals spelletjes voor de wii
mijn man vergeet altijd alles omdat ie zo druk is, zelfs zijn eigen verjaardag, laat staan dat ie die van mij of onze trouwdag onthoud, maar daar staat tegenover dat ie verder in alles mijn maatje is, ik zou hem niet willen ruilen