Ja, ik weet maar ik moet zoveel en ben het even allemaal zo erg beu dat ik zelfs ziek zou willen zijn. Moet er overigens wel bij zeggen dat ik nog nooit super doodziek geweest ben (koorts of zo).
Oh oke.. probeer er het beste van te maken en kijken of iemand je kan helpen? Lucky you, zo was ik ook tot er 3 jaar geleden een ziekte bj mij werd ontdekt waardoor ik nu altijd wel iets heb. Ik zou willen dat ik gezond was.. maar ja.
Het is vandaag kerst en ik ben nog steeds niet beter. Nu begint Sem ook al met snotteren en hoesten. Ik ga straks beginnen met eten voorbereiden voor vanavond, alleen kan ik amper wat proeven.
Hier is er 1 die net beter is na een kuurtje. De kleinste is nu ziek, veel hoesten en koorts. Ik zelf hoest al een week of wat en hoofdpijn. En mannetje is Gelukkig NIET ziek!
Mannetje is ziek.. en dat zullen we allemaal weten .. zucht Heeft geen koorts, maar wilt perse tig keer per dag tempen, want ik moet maar niet denken dat hij zomaar de stervende zwaan speelt. Ligt nu in bed. Hoop maar dat het morgen beter gaat... want zit hier alleen kerstfeest te vierrrrrrrrrrrren... Verder is iedereen hier lijkt wel chronisch verkouden.. al weken aan 1 stuk.
Hier heb ik gruwelijke keelpijn, de oudste is aan het hoesten en de jongste is een beetje snotterig. Zoals gewoonlijk mankeert manlief helemaal niets.