Hallo Mijn dochtertje heeft sinds een week echt enorme vieze, stinkende dunne poepluiers echt niet normaal. Dus wij dachten dat ze tandjes gaat krijgen. Nu hebben we in haar mond gevoelt, maar we voelen helemaal niks zitten. Is het dan toch iets anders waardoor ze van die vieze luiers heeft? Ziek is ze niet! Graag hoor ik van jullie
ze kan ook vieze, zure dunne poepluiers van de tandjes hebben zonder dat je al tandjes voelt, kan soms echt een tijdje duren, dus het zou wel van tandjes kunnen zijn.
Hier ook! Hij heeft al 2 tandjes en mijn ervaring is dat het inderdaad weken kan duren voor ze echt door zijn. Nu is het ook weer raak: vreselikk stinken, slijmerige zure luiers. En vanaf vandaag ook vreselijke luieruitslag erbij... laat dat tandje maar weer komen... zucht... zo zielig!
Tweede tandje kan ieder moment doorkomen onder. Mijn zoontje is er wel door van slag en zit de hele tijd met zijn vingertje te voelen, maar geen dunne of zure luiers, ook niet bij de eerste tand!
Hier ook een maand lang (vanaf 4,5 maand) vieze stinkluiers. En na een maand, toen ze 5.5 maand oud was, kwam het eerste tandje pas door. De tweede volgde trouwens snel.