Dierentuin of Drievliet (of andere suggesties)

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ammie1984, 27 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ammie1984

Ammie1984 Bekend lid

12 nov 2012
    778
    68
    28
    Wij willen a.s. zondag een dagje weg met onze oudste dochter. Ze is nu ruim 2,5 jaar.
    Koningin Julianatoren leek ons leuk, maar nog wel een eindje rijden. We moeten onze jongste dochter nog ergens onderbrengen, dus kunnen niet al te vroeg weg. Daar komt bij dat ze normaliter nog wel 2 uurtjes slaapt tussen de middag, maar zondag slaat ze haar middagslaapje over, dus is het nog te bezien hoe lang ze het volhoudt en leuk blijft vinden allemaal.

Afgelopen weekend bij ons naar de kermis geweest en ze vond de draaimolen helemaal geweldig. Daar blijft ze maar om vragen :)
    Dieren vind ze ook erg leuk, alhoewel soms ook wel wat eng.

Wat zouden jullie doen als dagje weg (lees; paar uurtjes) met je peuter? Ik zat zelf te denken aan Drievliet of een dierentuin ofzo..

Andere suggesties zijn ook welkom.

2. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

De dierentuin is zeker al leuk op haar leeftijd. Verwacht alleen niet dat ze dat al de hele dag vol zal houden. Zelf hebben wij een abo en gaan elke keer max. 3 uurtjes. Dat is echt genoeg voor onze dochter, en die is een stukje ouder... Drievliet zal ze vooral de speeltuin leuk vinden. Persoonlijk denk ik dat je dan beter uit bent als je gewoon een leuke, grote speeltuin in de buurt op zoekt...

Verdere tips; 't Geertje in Zoeterwoude is erg leuk voor die leeftijd. Mag ze bijv. zelf geitje melk geven met flesje, etc. Of wat dacht je van het strand? Lekker met d'r voetjes in het zand, in het water, etc. Schepjes, vlieger, etc, mee.

3. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Plaswijckpark rdam?

4. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Dacht ik ook aan, een mooie combinatie van speeltuin en dieren..

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.807
    4.191
    113
    drievliet is ze nog net iets te jong voor denk ik eerlijk gezegd.
    sprookjeshof in enkhuizen, plaswijckpark, blijdorp. Wij gaan ook vaak naar een grote speeltuin of naar het strand, bos, park

6. sjak

sjak Niet meer actief

Plaswijckpark is erg leuk! Grote kinderboerderij/kleine dierentuin, draaimolen! treintje, speeltuin, springdingen, grote binnenspeeltuin, grasvelden geschikt voor picknick, en vaak ook jeugdtheater of muziekvoorstellingen.
    Je ziet ik ben fan! :)

Wij twijfelden voor een abonnement tussen drievliet en plaswijckpark. Maar drievliet is leuker vanaf een jaar of vijf.

7. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    De pyramide van Austerlitz heeft een hele leuke speeltuin, plus treintje en draaimolen, is ook erg leuk. Zit in Woudenberg. Gratis toegang, picknick mee, helemaal prima.

Wat ook leuk is, in het Zuiderpark in Den Haag heb je op zondag treintjes rijden en er is ook een flinke speeltuin.

Voor een paar uurtjes kan je ook naar het zwembad, er is vast wel een leuke bij je in de buurt.

Deel Deze Pagina