dochter (en zoon) verkouden en heel erg hoesten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sassie25, 22 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Onze dochter en zoon zijn beiden echt heel erg verkouden. Het snot loopt de hele dag uit hun neus. Nu ben ik zelf ook niet lekker en ben gelijk met se naar bed gegaan vanavond want voel me echt ellendig.

Maar nu hoor ik ze allebei zo ontzettend hoesten en blaffen. Ze hebben beiden echt enorme hoestbuien. Ik dacht net echt dat dochter in dr hoestbui bleef! Volgens mij hebben ze geen koorts (niet gemeten nog) en heb ze verder geen paracetamol gegeven omdat ze verder wel spelen. Dochter slaapt 's middags wel iets langer dan normaal en zoon heeft ook langer geslapen dan normaal.

Wat kan ik doen met die hoestbuien die ze hebben nu? Ze slapen er allebei wel doorheen maar ik schrik elke keer als ze zo hoesten! Zal ik morgen bellen met de huisarts of hoort het gewoon bij de verkoudheid die ze hebben?

Zoon heeft pas geleden wel pseudokroep gehad waar hij ook iets voor gekregen heeft van de HA en dochter is gevoelig met haar longen en heeft al paar keer puffer gehad omdat ze last had van het slijm in haar longen.

2. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ik zou zeker ha bellen met dat voorgeschiedenis zeker
    Ha beluistert longen als ze schoon zijn ga je naar huis als net krijg je ab. Simpel ;)
    Beter dan gaan afwachten tot het erger word. Kan gewoon dat het chronisch is maar dan kan je ha beter voorlichten over

Deel Deze Pagina