pijnlijke tepels

Discussion in 'Zwanger worden' started by awvd, Oct 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. awvd

awvd Actief lid

Sep 22, 2014
    308
    30
    28
    NULL
    NULL
    Hoi..

Ik ben nu 10 dagen dpo. Met 9 dpo heb ik een heel licht streepje op een test gehad. Ik weet het, veelste vroeg maar ik kon het niet laten na al die steekjes in mn liezen en bij mn schaambeen.
    Alleen nu heb ik sinds gister avond super gevoelige tegels. En ze
    zijn ook constant flink aanwezig. Mijn man mag er ook echt niet meer aankomen hihi. Komt dit vaker voor aan het begin van een zwangerschap? Ik weet niet meer zeker of ik dit ook zo had met de zwangerschap van mijn zoontje.

2. Floortje90

Floortje90 Actief lid

Sep 25, 2014
    312
    0
    0
    Ouderenzorg
    Uithoorn
    Ik ben geen ervaringsdeskundige maar heb inmiddels al zoveel gelezen van medeforumers dat ik als ik jou was over een paar dagen nog eens een testje zou doen want gevoelige tepels kan zwangerschap betekenen maar ook de aankomende menstruatie...
    Dus nog even geduld en over paar dagen weer testje doen!

3. lorreke

lorreke VIP lid

Sep 10, 2013
    5,298
    394
    83
    ik zou over 4 dagen nog eens testen, kijkne hoe het dan is :) ik hoop dat het raak is!

Hier ook altijd zere tepels na de eisprong richtin nod, dus het hoeft geen zwangerschap te zijn,
    ik hoop het wel voorje!

4. awvd

awvd Actief lid

Sep 22, 2014
    308
    30
    28
    NULL
    NULL
    Klopt, mijn borsten zijn vlak voor de nod ook iets gevoelig.. maar mijn tepels normaal niet tot nauwelijks.. en nu irriteerd zelfs mn bh erop. Ik zal over een paar dagen nog eens testen. Hopelijk word het streepje dan duidelijker zichtbaar. Weet iemand trouwens ook of moedervlekken ook verwijderd mogen worden tijdens een zwangerschap? Ik heb voor morgen namelijk een afspraak met de ha staan. Zal haar eerst even informeren denk ik zo.

5. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

Apr 8, 2013
    3,456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Ik had het deze keer. Geen gevoelige borsten, maar branderige, pijnlijke tepels. Nog steeds trouwens :). Kan dus zeker een teken zijn, maar kan ook een teken van he menstruatie zijn. Ik zou ook nog even wachten en over een paar daagjes weer testen!! Hopelijk is het een goed teken ;)

6. maximell

maximell Actief lid

Oct 15, 2014
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik krijg ook altijd extreem gevoelige tepels vlak voor mijn menstruatie.. constant hard en het schuren van mn bh is behoorlijk pijnlijk, maar inderdaad.. het kan ook op een zwangerschap duiden! zo fijn he, al die symptomen die alle twee de kanten op kunnen?! haha

Ik zou zeggen over een paar daagjes nog maar een testje wagen, success ermee en laat het ons weten!

Share This Page