Hoe doen jullie dit?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by suusie0507, Sep 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. suusie0507

Oct 31, 2006
    69
    0
    0
    Mijn zoontje is morgen 6 weekjes oud.
    Hij krijgt 5 a 6x voeding 150cc/5 om de 4 uur. ( Die 6e voeding krijgt ie s'nachts)

Nou was hij er vanmorgen om kwart over 5. Dus flesje gegeven en daarna weer in bedje gelegd. Toen werd ie dus om half 8 weer wakker. Hele mooie tijd want mijn dochter moet ook om half 9 op school zijn.
    Hoe doen jullie dat dan met de voeding? Geven jullie dan weer een flesje om kwart voor 8 of laten jullie hem zijn tijd uitzitten. (Dus 4 uur ertussen)? Dat redt die van mij dus echt niet, want na een uurtje is hij het wel weer zat natuurlijk. Maar dan ben ik dus net aan het wandelen naar school. Wat een gedoe hè :(

Ik vind het zo'n gerommel met al die flessen hè, wordt er vreselijk onzeker van. Vooral omdat je toch enigzins een ritme wil hebben en je mag hem ook niet om de haverklap gaan voeden. (Aangezien het flesvoeding is) Ben heel erg benieuwd! Dank je wel vast..... :D

2. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    3,914
    0
    0
    ergens in het gezell
    Toen Luca ´s nachts nog een flesje kreeg, gaf ik hem gewoon om 7 uur weer een flesje. Ookal zat er maar 2-3 uurtjes tussen. Anders zat er de rest van de dag helemaal geen regelmaat meer in en dan kwam ik ´s avonds weer in de knoop met de laatste fles.

3. suusie0507

Oct 31, 2006
    69
    0
    0
    En dronk hij dit flesje dan ook weer helemaal leeg?
    Want ik heb hem nu dan om kwart voor 8 gegeven want als ik hem om 7 uur wakker maak, had er nog geen 2 uur tussen gezeten.

4. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Probeer t iedere x weer.. maar nog steeds geen ritme hier hoor.. hoe graag ik ook wil, meneer beslist anders.. :( ;)

5. Niet meer actief

Wat ik met Kim deed was:

150 ml per 4 uur is ongeveer 75 ml voor 2 uur en 40 ml voor 1 uur.

Ik gaf dan om (om jouw tijden uit je voorbeeld aan te houden) 5 uur een flesje van 110/ 120 ml en dan om 8 uur weer. Dan dronk ze die van 8 uur helemaal leeg.

snappie? t is een gegoogel in het begin, maar je komt er echt wel uit op een gegeven moment!

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ik krijg het hier ook niet echt voor elkaar om er 4 uur tussen te laten zitten. Vannacht kwam ze om twaalf uur, toen om vijf uur en vervolgens weer om acht uur. Terwijl het eigenlijk de bedoeling is dat ze die van vijf uur overslaat en dan om zeven uur komt.

7. suusie0507

Oct 31, 2006
    69
    0
    0
    Vind het heel erg moeilijk hoor. Had hem vanmorgen om kwart voor 8 gegeven en om kwart voor 9 lag hij weer in zijn bedje. Meneer werd om kwart voor 10 weer wakker, dus heb ik hem in zijn wagen gedaan en maar een half uur gewandeld. Nou alleen maar liggen huilen. Ik weet nu niet meer of het van de honger is of dat ie oververmoeid is. Heb hem om kwart voor 11 maar weer wat gegeven en daarvan laat ie dan weer 30 staan en valt in slaap.

Heb net ook maar even zitten huilen, want ik weet het niet meer hoor...............

8. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

Oct 8, 2006
    551
    0
    0
    Volgens mij moet je niet te krampachtig peré een ritme er in willen krigen. Als de kleine van mij honger heeft, krijgt ze gewoon of het nu 2 uur geleden is of 4 uur........(dus hier geen Ria Blom, haha grapje)

Share This Page