Ziek...?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door w03z3l, 19 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. w03z3l

w03z3l Bekend lid

1 sep 2014
    695
    0
    0
    Gisteravond laat begon ik me al niet zo fit te voelen maar dacht miss vermoeidheid. Een goede nacht slaap zou me goed doen. Helaas heb ik die niet gehad :( rond 3 uur vannacht werd ik wakker omdat ik het ijskoud had (wat het overigens niet was) heb een hele tijd wakker gelegen en liggen woelen en draaien met koude rillingen en kon het niet goed warm krijgen.
    Ook nu voel ik me beroerd en lamlendig. Ik ben moe, slap, heb het koud, beetje misselijk met vlagen en voel me gewoon over-all gewoon slecht...
    Ik heb geen koorts, niet overgegeven, wel een beetje aan de diarree...

Gister nog controle gehad bij de vk en alles was goed, ook bloeddruk enzo...
    Gewoon een griepje dus..? Of moet ik toch even de vk bellen voor de zekerheid? Vind dat zo raar omdat ik er gister nog geweest ben en alles goed was...

2. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.021
    1.029
    113
    Als je het niet vertrouwt zou ik gewoon even bellen met de VK. Geen risico nemen als je zwanger bent :) Maar ik denk dat het hier om een griepje gaat, hoewel ik natuurlijk geen dokter ben :)

3. tazzy180

tazzy180 Bekend lid

23 mrt 2009
    578
    0
    0
    west brabant
    Ik had t eergisteren en gister ook. Misselijk diarree,maagpijn, helemaal niet lekker voelen. Ik denk dat t niet zozeer met baby te maken heeft. Die wurmt lekker door in mijn buik. Miss toch iets van virusje.
    Je kan altijd de verlos bellen mocht je twijfels hebben.
    In mijn geval maak ik me er niet druk over. Miss hoort t er ook wel bij bij de laatste loodjes. Ik weet t eigenlijk niet eens meer van de vorige 2 zwangerschappen...:)

4. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Gewoon ff bellen hoor als je ongerust ben!
    Beter save dan sorry!
    Beterschap!

5. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Er heerst een buikgriep, dat zou je klachten kunnen veroorzaken. Ik heb het laatst ook gehad zonder spugen maar wel de rillingen, wat verhoging en diarree. Advies was me rustig te houden en te zorgen dat ik zat vocht binnen kreeg. Ondanks dat als je jezelf er niet prettig bij voelt dan zou ik gewoon even de vk bellen. Beterschap!!

6. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Zou goed kunnen dat je een griepje of iets dergelijks hebt.
    Geloof dat je weinig sliep laatste tijd? Dan is je weerstand ook lager en ben je meer vatbaar voor ziek worden.

Deel Deze Pagina