zieke baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door miss geul, 10 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    hoi dames,

sinds afgelopen zaterdagavond heeft mijn zoon 39 graden koorts.
    vanmorgen heeft de ha gekeken en geconstateerd verkouden neus zit vol en verstopt en een nare hoest dus neus en keel druppels maar nu mag hij niet naar de opvang ivm koorts.
    wat doen jullie dan:
    vrij nemen van werk?
    opvang binnen familie of vrienden zoeken?

vanmiddag heb ik vrij vanavond voor tijdens een vergadering heb ik opvang van een vriendin maar vind het best moeilijk mijn zieke kind ergens achter te laten.

wat doen jullie als jullie kind ziek is?
    dit is trouwens de 1ste keer dat hij ziek is...

groetjes wendy

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Als vrij nemen liever niet kan, dan met de telefoon naast me naar m'n werk, maar liefst zo kort mogelijk weg. Zeker als ze nog zo klein zijn. En ik zou na een uurtje denk ik zelf nog even bellen.... als je kindje huilt of blijft huilen zou ik teruggaan.

3. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ik heb vergadering van 18.00-21.00 en ik houd mijn mobiel paraat.
    maar overdag kan ik hem niet naar de opvang brengen ivm koorts.
    en ik weet ook niet hoe ik dat dan moet regelen.

4. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Lastig he? Zit een beetje met hetzelfde. Uk is niet lekker, beetje verkouden, hangerig en slaapt veel (dat is overigens iets waar ik erg van geniet want dat ontbreekt er anders meestal aan).
    Vandaag kon mijn vader even oppassen toen ik weg moest. Morgen maar zien of ze zich beter voelt. Als ze is zoals vandaag laat ik haar morgenochtend naar het kdv gaan want ze heeft geen koorts en wil dus vooral veel slapen. 's Middag is ze dan opnieuw bij mijn vader, of hij neemt haar mee naar ons huis. Ik kan mijn werkdag wel wat inkorten. In de toekomst kan mijn vriend ook wel eens overnemen, maar hij is pas vorige week in een nieuwe baan gestart dus dat is nu nog niet zo handig.

Zoals ze vandaag was vond ik het trouwens niet zo erg om haar 'achter te laten' maar er zullen vast nog heel wat keren volgen dat ook ik het een dilemma vind of het lastig kan regelen...

Deel Deze Pagina