Ik zoek van die roze zwemvleugeltjes van Woezel en Pip. Iemand enig idee waar ik ze kan kopen? Ben al bij Intertoys geweest en die heeft ze niet. Bij Bart Smit staan ze niet op internet
Zijn die er wel in babymaat? Mijn ervaring is dat de meeste leuke bandjes 3-6 jaar zijn en vanaf 15 kg. Mijn dochter van 3,5 haalt dat nu nog niet eens. of zoek je ze niet voor je dochter? Tot 15 kg zijn volgens mij alleen standaard oranje te krijgen, mijn zoontje draagt nu de versie tot 11 kg en die zijn dus ook oranje.
Hmmm, wij hebben idd ook oranje. Van de intertoys, speciale met 3 luchtkamers. Superfijn! Die van Woezel en Pip heb ik nog nooit gezien, maar voor mijn dametje zijn de meeste gewone vleugeltjes nog te groot. Deze die ik heb zijn idd vanaf 9 kilo en blijven net hangen!
@Sandraske: ja, zoiets. Deze zijn rondom en je hebt ze ook nog in van die normale vleugeltjes. Ik heb ze ook alleen online gezien,anders koop ik ze daar. @Yolanthe: ik had nu gele Nijntje vleugeltjes voor haar, maar daar bleef ze niet mee drijven?? ze is bijna 1.5 en weegt bijna 11 kilo. Ik weet dat de meeste vanaf 15 kilo zijn, maar dacht aan meer drijfvermogen.....
Tja mij lijkt dat 15 tot 30 kg en 3-6 jaar nog te groot is. Mijn dochter heeft bandjes van 11-15 kg en mijn zoontje bandjes tot 11 kg. Bij beide blijven de bandjes goed zitten en glijden ze niet af, ze blijven er ook allebei mooi mee boven water. Staat er geen geicht in die nijntje bandjes? Die van 15-30 kg zijn echt een stuk wijder, ik heb wel smalle kindjes als ze dikke armen heeft blijft het misschien wel hangen, zou het wel goed bekijken.