pff ik weet het echt niet meer mijn kinderen hebben zoveel speelgoed en ik moet nog 2 dingen kopen voor de verjaardag. Ik weet bij god niet meer wat ik voor ze moet halen. Iemand tips waar ze echt lang mee spelen en veel plezier van hebben? Eentje word 2 jaar en de ander 4 jaar. En ik wil het houden tussen de 10 en 50 euro.. Waar zijn jullie kindjes helemaal dol op? en het moet echt iets zijn wat ze niet meteen na een dag niet meer zien staan..maar langer plezier van hebben
Duplo? Dat kan je zo duur maken als je zelf wilt, en kinderen hebben er veel plezier van. Heb ja ook al vanaf 2 jaar
Little People. Daar spelen ze echt veel mee bij ons, zelfs de oudere kinderen Ik heb nu voor de Sint de winkelstraat gekocht bij Bart Smit voor 30 euro.
Duplo en LP is inderdaad eigenlijk altijd wel goed denk ik. Je kan ook wat praktische dingetjes vragen: mooi nieuw dekbedovertrek (hebben ze gelijk weer een mooi bed om onder te tukken ) of dat soort dingen (ik weet dat niet iedereen dit leuk vindt voor kinderen...tis een idee. Ik hou altijd wel van wat praktische dingen, zooi hebben en krijgen ze genoeg.
tis wel even wat meer,maar misschien kan je het in tweeen delen zodat ze allebei de helft krijgen, maar de trein van duplo is hier een groot succes. ik zet me eens ind e zoveel tijd op en dan spelen ze er fanatiek mee. voordeel is dat je aan alle visite ook treindelen kan vragen, dan heb je meteen ook een grote baan.
Wat ik vaak koop voor een kindje wat jarig is, is zo'n soort van loopveer die van de trap kan lopen. Ah, ik zie op Google dat dat een Slinky heet. Wist ik echt niet, maar ik bedoel dus dit: Bekijk bijlage 30134 Gegarandeerd succes, maar ja, het kost dan weer geen drol, dus wel een beetje een goedkopie cadeau.
een dekbedovertrek vind ik zelf ook weel goed idee ik was net al wezen kijken..thomas de trein en bumba is hier helemaal in.Is er ook een winkel waar je die krijgt in plaats van op internet want ik weet dat ik toen voor een bert en ernie dekbed,daar ben ik heel lang op zoek geweest. Je kreeg ze wel online maar niet in de winkel. die wat ik toen in de winkel vond was een heel dun stofje. Heeft toevallig hier ook een kindje de laptop van cars?is dat wat?
haha daar heb ik vroeger veel plezier van gehad met me broer we hadden er een stuk of 4 en dan allemaal tegelijk van de trap laten gaan. we vermaakte ons uren
mijn dochter van bijna 2 krijgt voor sint de supermarkt van duplo, ben ik erg weg van! En de little people kerststal krijgt ze ook. Beiden rond de 30 euro.
whaha die slinkie dingen... wij dachten wat moeten we daar nu mee... maar "eindelijk " na 22 jaar weet ik het... hetis dus om van de trap te gooien?? whahaha
Duplo of Little People! Hier allebei grote favorieten! Joey krijgt met Sint van oma de Nijntje bouwblokken, die is uit te breiden met Duplo.
Een schoolbord, zo'n vierpoot, soort schildersezel? Je hebt ze met schoolbord, overslagpapier, magneetbord enzo, mijn zusje had er 1 en we hebben er vreselijk veel mee gedaan, zowel tekenen als uithangbord van de winkel
Leuk kledingsetje Knutselspullen, zoals klei, stickers, stiften wasco enz. leuke handdoek voor badder/douchemomenten abonnement op tijdschrift spelletjes of puzzels buitenspeelgoed, zoals springtouw, hoepel, step, stoepkrijt, voetbal. Ik zou geen speelgoed vragen ,maar meer bonnen, dat je speelgoed en/ of kleding kan kopen als je het nodig hebt. Ik zou zelf niet zo gauw voor speelgoed gaan, als ze al zoveel hebben, en ik heb nu zelf een soort speelotheek gemaakt, het speelgoed waar ze niet mee spelen op zolder gezet, en dat ga ik over een poosje ruilen met waar ze nu mee spelen, werkt prima!en ze spelen veel meer.