Het is echt net of ik over onze hond lees, want ook hier is gras 1 van de boosdoeners. Daarnaast riet, verschillende bomen, brandnetels. Gelukkig was onze kat niet 1 van de veroorzakers.
Hier net zo; ook 1 vlo veroorzaakt vreselijk ja en zij is dol op gras, ze wil er het liefst de hele dag in rollen, op slapen , het opeten enz en dat kan dus niet
Heb zelf ook een hond, als onze hond ziek word en het is het uitstellen van het ziektebeeld dan hebben we besloten dat we dat niet gaan doen, vooraf al. Want dat betekent dat je het alleen maar rekt, en dat lijkt ons niet prettig voor de hond.
Het topic is al een paar weekjes oud, maar ik zou in jou geval je hondje laten inslapen. Verschrikkelijk dat ze altijd maar jeuk heeft en dan nog elke keer oorontsteking, bloedballen in haar oren enzo. Wat verschrikkelijk zielig! Nu haar urine laten lopen, of zich in ieder geval niet meer schoon houden.. voor mij zou de keuze duidelijk zijn, hoe moeilijk het ook is. Liefde is ook loslaten, vooral als ze zoveel kwaaltjes heeft. Heel veel sterkte ❤️❤️❤️
Ze heeft medicatie, urine laat ze daardoor niet meer lopen wat fijn is, jeuk heeft ze nog wel maar wel veel minder. Gaat beetje op en af. Sommige dagen heeft ze echt nergens last van andere weer wel, nu is ze bijv weer aan de diarree. Dat duurt dan weer paar dagen en dan is dat over. het blijft lastig, maar we proberen nog even door of het nog stabiliseert