mijn jackrussel is ziekjes ze heeft al 4 keer over gegeven zonder waarschuwing echtgewoon in een keer een sloot . ze heeft dit nog nooit gehad ze trilde ook echt nu heb ik haar op de bank gelegt(met een kleed er onder) wat normaal eigenlijk niet gebeurd en haar dekentje over haar heen gelegt .ja me beestjes zijn me heillig . hoe lang zou ik het aan kijken onze eigen dierenarts is op vakantie en dan vind ik het ook moeilijk om naar een ander te gaan dit is pas vanaf van de middag ze is ook moe. wat zouden jullie doen?
Ik zou wel even naar een andere dierenarts bellen en vragen hoe lang je dit mag/moet aankijken voor ze willen dat je langskomt! Hoop dat je beestje snel weer beter is!
misschien heeft hij iets verkeerds gegeten en is alles er nu uit. maar als hij vaak met stokken enzo speelt kan de DA misschien kijken of er niet een splinter in zijn keel zit. Sterkte in ieder geval!
ik heb net mijn neef gebeld.die is dierenarts en die denk zelf dat ze iets verkeerds heeft gegeten omdat ze ook een gevoelige maag heeft.
Maar heeft hij ook geadviseerd hoe lang je het aan moet kijken? Handig hoor, een dierenarts in de familie
Aan de binnekant van het oortje kun je soms voelen of ze echt flink warm zijn, zijn ze flink warm, denk dan beetje koortserig. Overgeven kan ook door het weer komen, misschien lust ze een crackertje of iets wat licht verteerbaar is. Als ze het er meteen weer uitkotst dan echt even dierenarts bellen, als ze het binnen houd, heeft ze iets gegeten wat haar lichaampje niet binnen wou houden.
ik heb haar om half 6 een stukje wit brood gegeven tot nu toe houd ze het binnen. ik moest het even aankijken tot morgen.
Ze is wel ontwormd? Kwam er ook een stukje bot ofzo mee met overgeven? Die van ons gaf ook over vandaag, maar er zat duidelijk een stukje bot wat ze niet goed gekauwd had in.
ze word altijd ontwormt door middel van een injectie. het was echt alleen maar vocht wat en kwam.maar ik ben er achter waar ze misselijk van is geworden.ik heb gister kennisen over de vloer gehad en zij had dus een zakje wine gums in de tas en je raad het al ze is haar tas vergeten en de winegums zijn weg dus ze is gewoon goed misselijk geweest.
Zat ook gelijk aan wormen te denken, daar kan onze hond iig erg ziek van worden. Heeft hij takjes gegeten? of gras? gaan ze ook van overgeven. Belangrijkste is wel dat hij blijft drinken.
Hahahaha hoopte dat de winegus goed smaakte, hop tevens ook dat de hond nu geleerd heeft bezoekers hun tassen niet te doorzoeken Slimme hond heb je
Jammer dat ie waarschijnlijk geen verband ziet tussen oorzaak en gevolg Het zal em vast lekker gesmaakt hebben!
dat zal wel en ze zal het denk ik zo weer doen dat leren ze niet hoor. water drinkt ze nu genoeg gelukkig en zewil nu ook weer spelen.
maffe hond! gelukkig is ze weer opgeknapt! ik vind zieke diertjes altijd zo zielig... kunnen zelf geen thee zetten en kruikjes maken zoals wij!
Gelukkig ben je er achter wat het probleem is geweest. Istie alweer opgeknapt? Afhankelijk van de leeftijd van de hond kijk ik het een dag (bij een pup) of drie dagen (oudere hond) aan. Wel goed opletten dat ze voldoende vocht krijgen, zeker als ze naast spugen ook nog aan de diarree zijn. Is dat t geval dan ga ik nog wel eens "dwangdrinken". Grote injectiespuit van 50ml, ieder half uur een spuit in de bek.
ze vrijdag weer op geknapt en vandaag weer de oude!ze dronk gewoon goed maar ja het kwam er ook weer uit.ze is nu anderhalf dus goh was was ze zielig toen het baasje thuis kwam.maar het is weer helemaal goed.