Krijg ik vandaag per post een factuur van h&m. Had wat besteld via hm.com, met kortingscodes. Maar het paste niet, dus weer teruggestuurd. Netjes die euro betaald voor het verzenden. Ik heb wel wat kledingstukken gehouden, die heb ik ook netjes betaald. Waar dit vandaan komt mag joost weten..... Staat er in de brief: het aan jou toegekende limiet krediet voor de maandfactuur is: 100,00 Je hebt nog een beschikbare bestedingsruimte van 109,98 opmerkingen: Zolang je een tegoed hebt bij h&m, ontvang je alleen dit afschrift. Wil je het geld uitbetaald krijgen, dan kan je dat telefonisch doorgeven. Wat betekent dit nou, heb ik gewoon ruimte van ze gekregen om 'op rekening' te kopen? Of kan ik dit bedrag kosteloos besteden (lijkt me toch niet) Ik zal voor de duidelijkheid straks proberen een foto bij te voegen!
raar, als ik het zo lees lijtk het wel dat je een tegoeod heb van 110 euro en kan je dat nog opmaen of uit laten betalen maar dan moet je belen of iets... ik snap hem neit
Zoals ik het lees, heb je een tegoed van ruim 9 euro. En mag je 100 euro krediet gebruiken van ze. (Zeer waarschijnlijk tegen zo'n 19% rente).
Je hebt een krediet van 100 euro bij h&m. Je kan dus maximaal voor 100 euro bestellen door middel van een maand factuur. Je hebt nog 9.98 van h&m tegoed. Je kan ervoor kiezen om dit te laten uitbetalen, of ze trekken het van de totale kosten af de volgende keer als je iets bij ze besteld
heb mijn factuur net binnen van de h&m. ik betaal het altijd gewoon in 1 keer. bij mij staat er:Het aan jou toegekende limiet voor de maandfactuur is:100,00 en dan staat daar onder:Als je de hele factuur wilt betalen,betaal je 104,80. en dan kan je ook nog in delen betalen,en dan zou ik 9euro per maand betalen. nou kan je bij de H&M een maandfatuur doen. dan maak je iedere maand 100euro over,en dan kan je dus voor dat bedrag bestellen. dus als je iedere maand 100 euro overmaakt,zou het dus kloppen dat je een bedrag heb staan. doe je dit niet,zou ik idd ff naar de h&m bellen.
@Tammy, je hoeft echt geen 100 euro over te maken als je niks besteld. Die 100 euro betekend dat jij op 'krediet'(dus zonder meteen per acceptgiro te betalen) voor 100 euro per maand kan bestellen bij de h&m. Als je niks besteld, betaal je niks. Als je voor 25 euro besteld, betaal je 25 euro
Je tegoed is 9,98. Dit maken ze terug over (als je hier zelf om vraagt) of wordt verrekend met je volgende bestelling. Verder kan je idd voor 109,98 op rekening kopen bij H&M. Op rekening: je krijgt na de betreffende maand waarin je hebt besteld (bijv. juli) , een acceptgiro die je die maand moet voldoen (eind augustus)
he bedankt voor jullie reacties...kon er echt niet wijs uit worden... Maar hoe ik nou aan die 9,98 kom?
Je hebt blijkbaar voor meer waarde teruggestuurd dan dat je hebt besteld... Heeft misschien iets met je kortingscodes te maken...