Soms heb je de neiging alles voor lief te nemen en gewoon te gaan op de automatische piloot. Dit overkomt mij de hele tijd. Erg druk met een peuter, 2de op komst en een eigen bedrijf. Nu liep ik vanochtend de schuur uit met mijn dochter voor me, fiets aan de hand en toen besefte ik me opeens dat ik in mijn handjes mag knijpen voor alles wat ik heb. Je gunt die iedereen toch toe! Mijn vriendin is al lang bezig met zwanger worden en steeds weer denk ik, waarom ik wel en zij niet. Ik gun het haar (en alle vrouwen die een kindje willen) zo van harte. En hoop dan ook dat ze snel zwanger is. Dan kunnen we samen zwanger zijn!!! HEERLIJK!!! Alle stress is vandaag van me af gevlogen, en kan straks met een iets wat zenuwachtig gevoel naar het ziekenhuis vertrekken. Maar dat is eigenlijk ook wel een leuke zenuwachtigheid. Ik zal mijn kindje weer zien of horen.
Ah meis, wat een lief berichtje. Ja je mag in je handjes knijpen voor wat je hebt, maar je mag er ook heel erg van genieten want jij verdient het ook. Ik hoop ik ook ooit...
Wat lief dat je zo met je vriendin mee leeft! Ik besefte gister ook opeens ondanks alledingen die niet goed gaan . hoe gelukkig ik ben met mijn gezinnetje