Zieke mannen, wat zijn ze zielig....

Discussie in 'De lounge' gestart door Michelle04, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    hihi:D

2. Sennaaa

Sennaaa Niet meer actief

Je hoort het inderdaad vaak dat mannen zich zielig gaan gedragen.. Nou die van mij is ook niet zo (heb ik even geluk). Hij gaat zelfs werken met hoge koorts en soms moet ik zelfs boos worden.. ziek nou eens een dagje uit. Maar goed hij heeft ook een eigen zaak en voelt zich erg verantwoordelijk.
    Mijn broer die werkt pas sinds een aantal maanden en had zich ziek gemeld, omdat hij verkouden was en dan denk ik wel.. kom op man!

3. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Wat veel reacties, fantastisch :D Ik lig echt in een deuk om jullie. Vooral de man die 's nachts dacht dood te gaan is echt hilarisch :D
    Vandaag gaat het hier gelukkig weer wat beter, ik denk dat ik de uitvaartorganisatie wel kan afbellen zo. Wat me dan wel weer verbaasd is dat hij nog rechtop staat na al die paracetamol die hij geslikt heeft. Niet normaal die hoeveelheid maar volgens eigen zeggen had hij wel heel veel hoofdpijn en was hij ook echt duizelig *zucht* :)

4. Eef5

Eef5 Actief lid

28 jul 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whahahaha :D echt te grappig hier!! Zo herkenbaar!

Ik ga altijd werken, tenzij ik echt niet meer kan lopen bij wijze van spreke. Manlief is IETS kleinzeriger.

Laatst was meneer verkouden. Je had dat gezicht moeten zien. Jee wat was hij zielig en tuurlijk moest ik dat uitgebreid aanhoren. Dus ik ga op mijn gemak boven lekker in bad (ongeveer 3 kwartier) en ik hoor niks, geen hoestje, niets. Ben uitgebadderd, kom naar beneden. Heb de deur nog niet open gedaan, kuche kuche kuche.

Jaaa DAAAAAAAGGGGGGGG :p

5. Oh rampzalig is dat he? Als ie echt ziek is wil ik 'm graag verzorgen, maar als het zo'n verkoudheid is, aaaargh, dat kan ik echt niet uitstaan! Mijn ex vertelde me wel honderd keer per dag dat ie hoofdpijn had en dat z'n neus vol zat, daar werd ik écht niet goed van ;) En als ik dan thee voor 'm maakte kreeg ik een 'MET SUIKER.', maar een 'dankjewel' kon er niet vanaf hoor.. ;)

Mijn tip; Zogenaamd ontzeeettend veel medelijden hebben, zeggen dat ie maar lekker in bed moet gaan liggen, want dan kan ie lekker slapen en daar is het lekker rustig, en zelf beneden genieten van de stilte! :D

6. Dana

Dana Niet meer actief

dat is dus de reden dat ik die van mij in bed hou en alles lief boven breng tot ie beter is, dan hoef ik niet naar dat gesteun en gehijg te luisteren :D

7. Eef5

Eef5 Actief lid

28 jul 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha snap ik! Is ook de beste oplossing :D

8. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

#48 Uk2011, 18 aug 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 aug 2011
    Hier gaat het net zo hoor. De eerste dag blijft hij lekker in bed liggen en krijgt hij uitgeperste sinaasappeltjes en kopjes thee. Aan het eind van de dag komt hij dan toch maar uit bed om wat achter de computer te zitten. Als hij dat kan, dan is hij ook niet zo ziek, denk ik maar ;) Dag 2 schop ik hem er uit en zeg dat ie niet zo zielig moet doen :p

Laatst was ik zwaar verkouden (dikke keel, niet kunnen slikken, longen ophoesten etc), maar denk je dat meneer hetzelfde voor mij doet? (hij had vakantie!)

Mannen... zielige wezentjes zijn het soms he...

edit: gelukkig gaat hij trouwens meestal wel werken wanneer hij "ziek" is hoor, maar in de weekenden wil hij nog wel eens vervelend worden :p

9. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Haha ik zal maar niet vertellen dat ik hier neergezet heb over zn bijna doodervaring;)
    Iedere x als ie weer zielig doet roep ik namelijk, klopt je hart nog wel:p Vind ie niet leuk.. Gna gna gna:cool:

10. Eef5

Eef5 Actief lid

28 jul 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja inderdaad, oejee als je hem niet serieus neemt :(
    Want hij is zo zielig :D

11. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ik maar denken dat t aan mijn betuttelende schoonloeder lag, maar t zal wel in de XY chromosomen zitten, denk ik.

12. gimena

gimena Niet meer actief

haha doe ik ook altijd :p

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Haha hier ook.
    Ik ben nu snotverkouden, niks aan de hand dus. Krijg net een berichtje van s-moeder. Moet ik neusspray voor je halen? Medicijnen?
    Joehoe, ik ben verkouden, niks aan de hand;)

Als ik mn vriend dus niet serieus neem gaat ie altijd naar zn moeder. Die vind hem dan heel zielig haha en dan komt ie thuis met een medicijnkast

14. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Ik had het al eens eerder gepost op dit forum maar een aantal jaar geleden kwam ik terug uit mijn werk en werd door een collega thuis gebracht. We woonden toen net samen, hij kwam regelrecht bij zijn ouders vandaan. Vriend was toen ook grieperig. Ik schrok toen ik zowel de auto van zijn vader als zijn moeder zag staan en dacht dat er iets heel ergs gebeurd was. Collega bleef zelfs even wachten voor de deur:) Ik trof toen mijn schoonmoeder aan met de stofzuiger en dweil in onze huiskamer :$ Maar het werd nog erger: Boven in bed lag vriend en naast hem zat zijn vader op een stoel alsof mijn lief stervende was. Op het nachtkastje stond een halve apotheek aan medicijnen en mijn vriend lag daar te kreunen alsof hij ieder moment zijn laatste adem kon uitblazen. Hij bleek alleen zijn ouders te hebben gebeld en die vonden hem kennelijk zo zielig dat ze tot deze actie zijn overgegaan. Kijk zo maak je er ook wel mietjes van natuurlijk hahaha:D Nu plaag ik hem als hij ziek heeft of een schrammetje (ook heeeeeeeeeeeeeeeel erg ;)) altijd door te zeggen: "Zal ik je moeder vast bellen?":D:D:D

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hahahahah GE-WEL-DIG, mannen ;)

Mijn vriend zegt dan ook ooit, het doet je niks dat ik 'ziek' ben.
    Dan zeg ik ook altijd anders moet je even naar je moeder gaan, dan kun je ff echt ziek zijn hihi...

Oh ik kan hier boeken over schrijven de opmerkingen die hij dan maakt haha..
    'Wacht maar, ik heb echt een dodelijke ziekte... Als ik straks op sterven lig hoef je ook niet te piepen he..'
    ZUCHT;)

16. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Hahahaha lol!!! Die opmerkingen, hoe kan je dan in hemelsnaam nog serieus blijven?!:D Lijkt me nog best gezellig als die van jou ziek is hihi!

17. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja ik moet dan ook altijd heel erg lachen haha, alleen ooit denk ik wel van KOMOP hoe oud ben je.
    Ik zeg dan iedere x weer de vorige x ben je toch ook levend gebelven?
    'Ja dat weet ik wel, maar nu is het echt hoor'.

18. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    and we have a winner :d:d:d

19. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Haha, ja jeetje, ik vind dat wel echt het toppunt!

20. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    OMG!!! die vent van jou is echt zielug :) leest ie ook mee???

Deel Deze Pagina