zieke mannen

Discussie in 'De lounge' gestart door seepje, 24 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Een zieke man..... mijn grootste nachtmerrie.

Een tijdje geleden was ik zelf ziek, maar mijn man en 2 kids waren dus ook ziek.
    Ik ben van ellende gewoon naar mijn werk gegaan, want ik zag het dus gewoon niet zitten om met 3 zieke mannen thuis te zitten :D

Mijn man is zwaar irritant als hij ziek is en ik ben totaal niet verzorgend ingesteld, geen beste combinatie dus.

2. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Mijn man is een uitzondering, zo te merken. Als hij al eens ziek is, dan gaat hij naar bed en houdt zich stil. Hij zondert zich het liefste af op dat soort momenten.

3. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    ik heb vanaf 11 november tot zeg maar 22 december in huis vol zieken gezeten, mijn zoontje begon er mee, heel heftige koorts s nachts en echt heel zwaar een veel kuchen, daarna begon ik zelf ook te kuchen en HIJ ook, en het was zo zwaar want hij had zoveel pijn en hij ging zowat dood van de pijn, de eerste week, maandag meldt hij zich ziek, hij is de hele week thuis gebleven, deed niks en liet mij echt alles alleen doen, het huishouden een baby en kleuter, en wat deed hij er nog bij, zeuren om thee met honing, zeuren om keeldrank, keelsnoepjes, als ik met de kinderen naar de winkel ging om de haverklap whatsappen met nog meer wensen en dat die niet alleen durft te zijn :$ op een gegeven moment heb ik het gewoon keihard genegeerd en ben ik met kids naar de hema gegaan :) voor wat chocomelk en thee, ;):) \

week 2, hij gaat de dinsdag weer naar zijn werk, nadat we maandag een heftig discussie hadden, ik was echt zat om voor elk zucht en elk kuchje geroepen te worden en dat eeuwige gezeur om zijn thee met honing :x hij heeft dinsdag en woensdag vol gehouden, wel met geklaag op whatsapp dat die met moeite een klein brugje op komt ;), let op in de tussen tijd ben ik zelf ook me als een bezetene aan het kuchen, met zware hoofdpijnen aan toe, maar wel gewoon alles nog draaiend houden want het is waar, moeders kunnen niet ziek zijn :p
    donderdag hij was thuis, ik moest hem zelf ziek melden en ik heb ze baas gezegd dat die die dag er naar na de dokter en pas weer ging werken als die beter is, die vrijdag naar dokter, hij kreeg zijn eerste antibiotica kuur, voor 6 dagen, bij het medicatie slikken deed die al moeilijk, en weer naar bed, voordeel nu, terwijl ik bijvoorbeeld ons zoon bracht en ophaalde van school en boodschappen deed, heeft die soms wel een beetje iets in het huis houden gedaan en niet om die rot thee met honing gezeurd :x dat was dus eigenlijk al heel week 3,

week 4, hij ging dinsdag weer naar zijn werk (maandag heeft hij vaak een rooster vrij dag) en hij is dag goed door gekomen, heb geen klaag whatsapp berichtje meer gehad en ik dacht eindelijk rust inmiddels was mijn keelpijn al veel heviger geworden en de dag was goed afgesloten, woensdag hij gaat naar zijn werk, moest om 10u beginnen, ik lag uitgeput om half 10 op de bank half slapend naar een gebroken nacht van kuchen en dochterlief naar dr phil te kijken, opeens hoor om kwart over 11 de deur open gaan en gekreun :$:x:x:x:x hij was het, de domme tut die o,a leiding aan hem geeft vond hem ziek want hij kwam kuchend en proestend binnen,

ik was echt boos en weet nog dat ik dacht van goh laat hem toch gewoon eerst bij komen stuur hem niet na huis, niet alweer, en wat deed die hele dag vervolgens, hij heeft van een uur of half 12 tot met de volgende ochtend in een blok geslapen :x:x:x:x:x
    donderdag, weer veel geklaag en toen zei ik, nu bel je zelf de dokter maar. hij kan meteen langskomen, hij krijgt een doorverwijzing voor zijn longen om naar de ziekenhuis te gaan en wat zwaar antibiotica kuur van 4 dagen, wat weer met veel moeite door hem geslikt werd, want het waren geen smelt tabletten ;) na de ziekenhuis is die overigens niet gegaan, hij vond dat te ver fietsen

eindelijk is na deze antibiotica kuur hij wel beter geworden en is die inmiddels alweer 2 weken op zijn werk, :D zijn stem is ook langzaam terug gekomen maar nu klaagt die over kiespijn ;):(

misschien kom ik wel over mijn te lange bericht als een grote zeurpiet, maar ik ben zieke mannen echt spuugzat, :x

maar vooral dat, ik word nooit beter, ik denk dat ik mijn stem nooit terug krijg gelul en onderweg een keer naar ons zoon halen van school heeft die het meer dan half uur alleen maar over zijn ziekte gehad en dat die dus een taaslijmontsteking heeft wat erger is dan een gemiddeld keelpijn en in tussen tijd maar rochelen uit spugen :x

zo nu ben ik klaar :D zo ben ik even blij dat er uit is :D:D

misschien kom wel over als een bitch maar dan zal ik zeggen leef eens week met mijn zieke vent ;) dan piep je anders,

maar ondanks alles houdt ik wel van hem :p:D

Deel Deze Pagina