zijn jullie nooit bang om hier herkent te worden? (voor de gene die anoniem zijn dan) ik heb een anonieme naam maar denk toch wel eens wat nou als iemand mijn verhaal herkent dan ben ik echt de *** miss een keer mn naam hier veranderen, maar hoe weten jullie dan dat ik dat ben?
Ik heb dat ook wel eens. Mijn naam is niet mijn echte naam en ons dochtertje noem ik ook ons meisje zodat ik een beetje anoniem blijf. Als ik haar naam erbij zet dan weet iedereen wie ik ben. Die foto is zo klein, dat zie je toch niet (tenzij het heel bekenden zijn natuurlijk) Ik heb wel een keer mijn naam veranderd omdat ik dacht dat mijn zusje zat mee te lezen.
ik denk als je niet herkent wilt worden.. gewoon alles in een andere naam moet zetten... kijk ik vind niet erg als iemand me herkent egghh heb niks te verbergen verder.. maar denk alles in andere naam dan het slimst is
ik kom uit belgie en ik denk niet dat er iemand van bij mij in de buurt lid is van dit forum als dat wel zo mocht zijn heb ik daar eigenlijk vrij weinig problemen mee .. heb niets te verbergen
Nee ik ben niet bang om herkent te worden. Ik zit op het forum onder mijn eigen naam, mijn woonplaatst etc. Ik ben geen type van geheimen, als ik hier iets van me af schrijf, kan dat misschien herkenbaar zijn, maar dat is dan jammer. Als ik hier iemand herken op het forum, zal ik iemand er nooit om vragen of buiten het forum confronteren. Dat is nou juist zo fijn van internet. Toen ik bezig was met mijn IVF poging, zat er hier schijnbaar iemand die het nodig vond om het in het dorp te melden. Daar heb ik wel even van gebaald, maar ook dat kan gebeuren. Groetjes, Elvira
Nee hoor ben er niet zo bang voor, maar dat heeft er denk meer mee te maken dat ik er heel open over ben en veel mensen in mijn omgeving weten dat we bezig zijn.
Ik heb ook gewoon mijn eigen naam/woonplaats ed. Heb niks te verbergen, maar ik schrijf ook niet echt dingen hier waar andere mensen boos/verdrietig oid van kunnen worden.
Ik wil ook liever (nog) niet herkend worden te meer omdat ik liever nog niet wil dat iedereen weet dat we er voor gaan dit jaar. We zeggen nu nog steeds dat we er over na aan het denken zijn ... -x- K
hmm ik probeer wel een beetje anoniem te blijven, maar als ik herkent word is dat ook geen ramp. Ik schrijf geen geheimen hier ofzo...
Jullie zeggen allemaal dat je niks te verbergen hebt. Maar dat heb ik ook niet. Maar ik heb op dit forum wel e.e.a. geschreven over een eerdere miskraam, waarvan ik vind dat niet iedereen dat hoeft te weten. En bijvoorbeeld over een ruzie met een vriendin, dat hoeft ook niet iedereen te weten. Dus ja, misschien kun je dat verbergen noemen. Maar ik woon op een klein dorp met een geweldig roddelcircuit, dus daarom....
Ik kan het me goed voorstellen dat mensen niet herkend willen worden doordat ze schrijven over problemen in de familie, miskramen, of beginnen aan een kindje. "Niks te verbergen" hebben is misschien een verkeerde uitdrukking. Maar sommige dingen houd je liever anoniem.
Ik wil ook graag mezelf anoniem houden, gewoon omdat niemand ervan af weet dat we proberen zwanger te worden. Lijkt me een beetje lullig als mijn ouders het via via te horen krijgen dat ze misschien wel opa en oma worden. Daarom wil ik liever anoniem blijven. Groetjes Taby.
Ik meld alleen op dit forum wat ik wil melden. Dingen die ik voor me wil houden bespreek ik hier niet. Zo simpel is het eigenlijk....
Mijn schoonzus zit ook op dit forum en dat weten we van elkaar (en ik heb ook totaal geen geheimen voor haar) maar voor de rest probeer ik nooit teveel persoonlijke info te geven die herleidbaar is. Dat voelt veiliger, al is dat misschien wel onzin, maargoed, ik vind het fijn zo.