Zure mensen op mijn blog: ff klagen

Discussion in 'De lounge' started by bolkje, Dec 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Neem dit maar met een korreltje zout hoor, maar ik moet ff klagen.

Ik hou dus twee blogs bij over geld besparen, eentje is meer persoonlijk en de andere is met bespaartips... Maar heb het echt zó gehad met de reacties van sommige mensen :p

Altijd weer die zure mensen die overal wat over te zaniken hebben, je niks lijken te gunnen etc. Als ik een droger koop zeiken ze dat ik teveel stroom verbruik, als ik 1 keer schrijf dat ik ons zoontje een potje heb gegeven dat wordt er geouwehoerd dat potjes van de duivel komen (bij wijze van spreken....)

Ik had al een poos niks op de site met bespaartips geschreven en ik dacht: leuk, ik ga een boek weggeven, leuke her-introductie van de site, en dan vraag ik of mensen om extra kans te maken mijn winactie onder de aandacht willen brengen bij vrienden.... Krijg je direct weer zo'n mopperkont die het niet leuk vind dat je extra winkansen krijgt als je het deelt via Facebook of Twitter.

Echt, serieus, hebben mensen niks beters te doen dan andere mensen op internet afzeiken tegenwoordig? :$ Soms heb ik gewoon zin om mijn blogs ofline te halen, vind er niks meer aan. Ik lees tegenwoordig alles al 10 keer over om maar te voorkomen dat er van die zuurpruimen langskomen, maar bleghhhh :x

Herkennen jullie dat, medebloggers?? :(

2. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Ik heb geen verstand van bloggen, maar ik volg zo af en toe iemand die ook last had van commentaar (weet alleen even niet meer waarom). Die heeft de reacties uitgezet. Is dat geen mogelijkheid?

3. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    Nee...máar als je over zoiets schrijft kun je dat verwachten. Hihi

4. Ja, dat merk ik :p My o my, wat zitten daar een enorme zuurpruimen tussen, zeg :p Moeilijk om die tevreden te stellen ;)

5. Heb ik wel overwogen, maar dan mis ik ook de leuke reacties.... Gelukkig zijn die er ook wel, maar die zure reacties ertussen zijn soms enorm ergerlijk....

Zeker bij die give away... Geef je een cadeautje weg, gaat er alsnog iemand lopen klagen :$ Squeeze me?! :p

6. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

Mar 28, 2012
    1,968
    0
    0
    Overijssel
    Sommige mensen vinden internet nou eenmaal de uitweg om gal te spuwen. Kan me dr ook groen en geel aan ergeren.

Heb je niks positiefs bij te dragen hou dan je vingers bij dat toetsenbord vandaan. Opbouwende kritiek is natuurlijk toegestaan. (Ooh jee maak ik me dr nu zelf ook schuldig aan?):D;)

7. Als je het met me eens bent maak je jezelf daar uiteraard niet schuldig aan ;)

:p

8. Novastar

Novastar Fanatiek lid

Jan 9, 2014
    4,538
    1,171
    113
    Female
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Gelijk heb je! Ik merk dat hier op het forum ook wel eens. Je mening geven mag natuurlijk, dat doe ik zelf ook. Maar dat vind ik wat anders dan iemand persoonlijk afzeiken. Het lijkt soms wel of iemand geen afwijkende mening mag hebben, dat iedereen maar hetzelfde moet denken. Dus van mij mag je best even klagen hoor. Lucht lekker op!

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

EENS!!

TS: dat je het hier durft neer te zetten......had me volgens mij wel 4x bedacht :D;)

10. Hahaha :D Ja, ach... Misschien kick ik er wel op, al die zure reacties :p Nee hoor, maar soms moet je het toch gewoon even kwijt he?? :)

Ik zit te wachten op reacties als: "wees blij dat je nog een blog hebt...." of zoiets ;)

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

oke, oke, bij deze: "wees blij dat je nog een blog hebt"......."wees blij met de lieve reacties".....Hoe gaat het nu? ;):p

12. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

May 21, 2013
    5,119
    193
    63
    Somewhere out there
    Kwam deze quote laatst tegen. ;):D

13. O, ik was het al kwijt na mijn eerste berichtje :p Het gaat alweer stukken beter :D

14. Elisje

Elisje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    3,930
    933
    113

Bij deze dan... Wees blij dat je nog een blog hebt. (grapje)

Ik ken het wel hoor, ben dan ook al lang gestopt met blogs en dingen. Zelfs facebook zet ik amper nog wat op. Hou het wel om contact te houden met sommige mensen maar dat is het dan ook.

15. mamabri

mamabri Niet meer actief

hahaha, gelukkig maar. Nee, ik kan me voorstellen dat het niet leuk is: doe je zoveel moeite, wil je het leuk houden en dan gaan ze klagen en zeuren.

16. Joycey

Joycey Niet meer actief

Jaaaaaaaaaaaa :D

Daarom heb ik gelukkig ook meerdere blogs en moet ik de reacties eerst goedkeuren voordat ze te zien zijn. Sommige zuurpruimen kan ik dan direct uitschakelen :cool:

Dat ze het lekker uitzoeken; whahahaha. Maar jouw blog vind ik altijd superleuk! Dat ze maar op hun internetrekening gaan besparen ofzo ;)

17. Uilenmama

Uilenmama Niet meer actief

Ik heb ook een blog, maar ik heb geen nare of zeurende reacties. Heb een handwerk blog...

18. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Heb je zó gelijk in...mensen plaatsen of reageren (in) een topic en verwachten maar dat ze allemaal reacties krijgen die precies in hun straatje passen of overeenkomen met hún denkwijze. Zo niet dan komen meteen weer termen voorbij zoals 'moraalridders, heilige Maria's en azijnpissers'. ;) Of erger. Zo kinderachtig en zulke dooddoeners, lijken wel een stel tieners hier soms ipv 'volwassen' vrouwen. Kom hier ook steeds minder, er zijn veel leukere fora. Als je niet tegen enige vorm van kritiek kunt of commentaar/advies vanuit een andere invalshoek, schrijf dan niet op een forum maar schrijf een blog en zet de reacties uit! :cool:

Bolkje...kan mij goed voorstellen hoe irritant dit is maar denk dat je moet kiezen of delen. Reacties uitzetten en óók de leuke missen, óf aanlaten en het negatieve commentaar van je af laten glijden. Of een soort wachtwoord aanmaken zodat alleen je vrienden of goede bekenden reacties kunnen plaatsen? ;)

19. Dat is ook nog een idee :)

Meestal eindig in mijn blogje met een vraag, om de reacties een beetje een bepaalde richting in te sturen, maar dan alsnog komen mensen met ongevraagd advies.... Als ik nou vraag "wat vind je ervan dat wij een droger kopen?" Dan is dat anders dan wanneer ik vraag "Heb jij ook een droger?" Maarja :p

20. Islah

Islah Niet meer actief

Maar waarom zou iemand op een consuminderblog zitten lezen als daar de interesse helemaal niet voor is? Dat is wel wat anders dan een forum.

Share This Page