Hoi Dames, 9 dagen geleden heb ik een punctie gehad en 6 dagen geleden hebben ze een verse redelijke embryo terug geplaatst. Nu is mijn vraag met hoeveel dagen kun je op zijn vroegst een zwangerschapstest doen? In het ziekenhuis gaven ze aan 18 dagen na de punctie maar dat duurt zolang nog ( voor de eisprong heb ik Ovitrille gehad) Liefs
Oooo dat wachten is niks he.... Ik kreeg een dag 5 blasto teruggeplaatst op 24 april 2012 en op Koninginnedag 30 april 2012 was mijn test positief. Ik hield het niet meer en probeerde het gewoon. Ik had voor de eisprong ook ovitrelle gehad dat was er toen al wel uit want die heb ik dacht ik op 18 april moeten zetten de ovitrelle.
Ps: heel veel succes met wachten... Ik had trouwens geen Een zwangerschap symptoom ik voelde alleen precies zo'n buikpijn alsof je giga menstruatie gaat krijgen vlak van te voren dat was alles. Helaas bleek ik ook overstimulatie te hebben dus misschien dat het daaraan lag ook.
Volgens mij is 2 weken na de punctie wel safe om te testen. Scheelt iig weer 4 dagen met de richtlijn van het ziekenhuis. Zwaar he, die wachtweken. Veel sterkte! Ik weet hoe het voelt ...
Bedankt voor je reactie op mijn vraag wanneer te testen. Ik zit nu op dag 12 na de terug plaatsing allemaal vage gekke klachten waarvan je zou denken misschien ben ik wel zwanger maar het blijft super spannend over 3 dagen ga ik testen op advies van het ziekenhuis. Super spannend!!
Dat je het zo lang volhoudt Ik had allang getest als ik jou was. Veel sterkte met de laatste loodjes. En ja, je lichaam kan je lekker gek maken met die vage klachtjes.
Hoi Dames, Voor iedereen die hier heeft mee gelezen wil graag laten weten dat ik vandaag positief getest heb! Bedankt voor al jullie steun en reacties Liefs