Mislukte icsi, na positieve test toch mis

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Lalalaura, 28 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Hoi allen,

Na 9 mislukte iui pogingen, hebben wij afgelopen maand onze eerste icsi poging gehad. Mijn vrouw had, net voor nod, wat heel licht bloedverlies dus we gingen er vanuit dat het niet gelukt was. Toch belde de arts op woensdag met goed nieuws. De hcg waardes waren super netjes en wat bloedverlies kan soms blijkbaar. Vrijdag moesten we nog even terug om te kijken of alles was verdubbeld. Dit bleek niet t geval en we kregen de mededeling dat dit zeker mis zou gaan. Een dag later flinke buikkramp en de bloedingen werden erger.

Nu lees ik, als ik wat Google, terug dat t wel eens een aanlegfout zou kunnen zijn? Zijn er mensen die dit ook gehad hebben?
    Heeft dit een relatie met de eicelkwaliteit?
    (Mijn vrouw had 18 follikels na stimulatie, waarvan maar 3 met eitje en waarvan maar 1 met icsi bevrucht die ik ging delen. Na 2 dagen teruggeplaatst met 5 cellen)...

Ik mis zo veel informatie van de doctoren en we hebben zo veel behoefte aan iets meer duidelijkheid voor we poging 2 in gaan...kan iemand helpen of ervaringen delen?

Groeten,

2. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Wat verdrietig joh!
    Een vroege miskraam betekent in de meeste gevallen dat er iets mis was met het vruchtje (dat zou je idd een aanlegfout kunnen noemen) en dat het lichaam het dan uit zichzelf afstoot.
    Relatie met eicelkwaliteit: poeh, dat weet ik niet. Denk dat eicelkwaliteit vooral speelt in het bevruchtingsstadium, dus daarvóór (slechte eicelkwaliteit = weinig/geen bevruchtingen).
    Bloedverlies rondom NOD en ook daarna komt best wel vaak voor, ook bij zwangerschappen die wel goed gaan. Dus dat kan los staan van een aanlegfout/miskraam.

Veel sterkte!!

Deel Deze Pagina