Misschien een domme of rare vraag maar wat is een cyste en waar kan je dat hebben dan? sorry voor de vraag! groetjes
@lot: een cyste kan zitten in je eierstok bijv. meestal is dit een niet gesprongen eitje wat blijft zitten en uithard. liefs elfje
- Dank je elfje voor de uitleg - me2 nee denk niet dat het een bbz is... het is echt weer die pijn die ik eerst ook had voor de bloeding van mijn eierstok Kan 24 augustus terecht.dus toch een weekje eerder... nog 9 daagjes wachten.. xxx
pffff kaatje, dat duurt nog eventjes.... heel veel sterkte meis, hoe is het nu met de buikpijn? liefs elfje
jammer kaatje dat je pas volgende week terecht kan! Ik had dat probleem ook, je komt er nog snel! Ik moest een maand wachten! Ik hoop dat ze goed nieuws voor je hebben! Wat ik een eng idee vind, is dat ik zeker weet dat ik een ei heb, want daar komen die cyste door.. maar ik ben zo bang dat elke ei niet springt! Dus dat betekend dat ik nooit zwanger kan worden! grrr.. zit nu dus al op de wip voor wat ik a.s. vrijdag te zien krijg en pas de donderdag erna te horen krijg! Een combi afspraak was pas 14 sep!!! mogelijk!!!! kus miek kus miek