Ziekenhuis bevalling wat aandoen ivm de hitte?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tasjaaa, 17 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Ik ben achterin juni bevallen van m'n eerste, het was toen ook warm. Maar in het ziekenhuis is airco (gelukkig) en als je dat te fris vindt kunnen ze altijd een raampje open gooien :) Oh en kwa kleding... een t-shirt of een hemd zonder mouwen? Of een nachthemdje zonder mouwen.

2. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    mag enorm graag knutselen, 3d en taarten maken met
    Friesland
    Ik ben eind augustus bevallen toen het rond de 27 graden was, moest ook in het ziekenhuis, maar daar stond de airco aan.. Ik had een lang nachthemd mee met korte mouwen.. Wel had ik ook sokken mee genomen maar heb het geen moment koud gehad... Ook een lange broek had ik mee met 2 shirtjes, 1 korte mouw en 1 wat langer en een fleece vest..... Voor mijn kleine meid hadden we een romper mee met korte mouw, een boxpakje met lange mouw, sokjes en haar eerste jasje met lange mouw.....

3. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Ik kreeg met mijn babyshower zo een big pyama shirt waar op stond 'this body needs sleep' :p
    Het was midden juli van 2009 en bloedheet, maar daar was ik toch echt niet mee bezig tijdens mijn weeën (beviel ook in het ziekenhuis). Ik was alleen snachts maar kan me herinneren dat zo een shirt wel lekker vrij zit en los dus je kan doen en laten wat je wilt met dat ding aan. Als ik het warm kreeg deed ik hem omhoog en bij kou weer naar beneden. Stond op me kop, lag op me zij enz. Heerlijk shirt. Ik ben smorgens bevallen en mocht tegen de avond pas naar huis. Kreeg het pas warm toen ik thuis in de tuin zat hoor haha, ziekenhuis is best goed met airco ;)

4. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Een pasgeboren kindje doe je echt niet enkel een rompertje aan hoor....
    Veel te koud.

5. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Mijn dochter was nog geen week oud en lag in een romper in de kinderwagen hoor. Veel te warm, werd me zelfs verteld door de kraamzorg dat ze dat aan kon

6. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Tijdens een bevalling word je vaak koud en rillerig omdat het bloed uit je voeten , handen enz getrokken worden om te bevallen. Ik had het ook altijd warm maar in het midden van de bevalling zat ik te rillen al en rietje. Sokken aan, bigshirt aan. En het was WARM buiten. Iets warmer dan nu. Zon volop het raam en alles potdicht.
    Als je dan niet voor warmte zorgt dan kan dit afleiden van de bevalling en hierdoor langzamer gaan.

Deel Deze Pagina