ik heb de hele nacht wakker gelegen , ben gebroken. ons kleintje was al ingedaalt , maar heeft vannacht zo gespookt vanonder dat hij nu zo ver naar beneden ligt dat zelfs zitten pijn doet nu. mn complete bekken voelt uit zn fatsoen. alsof ik uren lang paard gereden heb ( na lang niet gereden te hebben) het doet zo enorm pijn...... geen idee hoe ik dit nog volhoud tm woensdag..
Wat vervelend! Vreselijk als je al op het einde loopt en je kunt niks meer normaal doen Nog maar een paar dagen, houd vol Edit: Ik zie dat je een kz krijgt ivm een grote baby? Mijn verloskundige zei al dat sommige vrouwen kleine bewegingen van het hoofd al enorm kunnen voelen zodra hun kindje volledig ingedaald is.. kan me voorstellen dat als jouw kindje ook nog een groter is, die druk en pijn alleen maar erger is
thnx ik houd vol , probeer overdag maar zoveel mogelijk te slapen nu en mezelf rustig te houden. lopen gaat ook echt niet meer. zelfs als ik zit voel ik dat ik op zn hoofd zit het is voor ene goed doel , maar ow wat heb ik nu zin om te mopperen.. zijn broertje woog 4800gram bij 36 weken. deze met de echo van 32 weken al ruim 3kg , dus ik ben benieuwd wat zijn geboortegewicht zal zijn. waarschijnlijk ook ergens rond de 5kg.
Zo, dat is flink! Maar meis, nog 3 dagen. Je kan het, het is bijna zover en dan heb je je kleine in je armen. Succes!
Poeh, wat een flinkerds! Lekker mopperen hoor, je mag je frustratie er écht wel even lekker uit gooien
ik maak complete peuters zegt mijn man daarom ook voor de lol vandaag heb ik flink veel harde buiken , maar ben ook al de hele dag aan het opruimen en poetsen. morgen bloedprikken en laatste gesprekje en dan worden we woe ochtend ouders van een 3e boeffie ( ik ben als de dood! brrr , maar t kado-tje aan het eind maakt alles weer goed)