baarmoedermond nog volledig dicht met 40w... Toch snel bevallen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door 11oktober, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 11oktober

11oktober Actief lid

28 jul 2011
    266
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er is met 38w, 38,5w, 39w en 40w (vandaag) een poging gedaan om te strippen maar helaas was alles nog volledig gesloten...

Wie had dit ook en is toch snel daaropvolgend bevallen?

Ik zoek wat oppeppers want ik heb totaal nog geen voortekenen (behalve wat menstruatiekrampen de laatste weken) en ik heb nu het gevoel dat de baby nooit gaat komen!

2. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Ik heb het zelf niet gehad, maar ik heb vaak genoeg gehoord dat er bij inwendig onderzoek aan het begin van de dag niets aan de hand was. En dat er 's avonds toch een bevalling was! Het kan elk moment langzaam open gaan en beginnen!
    Liefs, Janneke

3. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Ik zelf niet mijn moeder wel! En een vrienin ook mijn moeder was 42 weken zou ingeleidcworden van mij omdat alles potdicht zat s avonds begon de bevalling. Mijn vriendin was 40.2 weken strippen lukte niet alles potdicht dat was s middags om 15.00 uur de volgende dag om 18.00 uur was ze mama!

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Mij werd met 41 weken aangeboden om gestript te worden. Maar de kleine bleek nog niet eens ingedaald. En ik wilde het niet, dus verder ook niet gevoeld. Maar de dag erna, lunchtijd had ik mijn jochie in mijn armen..

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Bij mij zat alles met 40 weken en 5 dagen 's middags nog helemaal dicht, strippen lukte dan ook niet. Twee dagen later braken 's ochtends vroeg mijn vliezen :D. Eva was er ook redelijk snel, rond 10 uur kreeg ik weeen en om 18:38 is ze geboren.

6. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    hier wel al vanaf week 31 ingedaald maar in de 41e week geprobeerd te strippen op donderdag, ging niet, alles potdicht.
    Zaterdag erop nog een keer geprobeerd, nog steeds alles potdicht, ik zou maandag naar het zh gaan voor een plan.
    Maar alsnog zaterdag op zondag nacht weeën gekregen, zondag bevallen.
    Vk had wel een beetje gewoeld en gerommeld rond mn baarmoedermond ipv echt strippen dus wellicht dat dat wel wat in gang heeft gezet.

sterkte met het wachten & de bevalling, het gevoel dat die kleine eeuwig blijkt zitten, herken ik :)

7. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Bij de vorige zwangerschap hebben ze met 39w+5 dagen geprobeert te strippen maar het zat nog potdicht. een dag later werd ik wakker met weeen en geloofde dus oo kniet dat het al echt was, maar savonds binnen 3 uur hadden wij een moooie dochter in de armen.

8. Seth

Seth Niet meer actief

hier bij de eerste ook alles dicht... en 2 dagen later bevallen..
    bij nummer 2 had ik bij controle al 3 cm... en is pas 4 dagen later bevallen....
    bij nummer 3, met 35 weken 1,5 cm ontsluiting...en (gelukkig) pas met 39,1 bevallen....

mijn vk zegt dat het altijd maar een moment opname is.....
    dingen kunen snel veranderen...!!!

9. 11oktober

11oktober Actief lid

28 jul 2011
    266
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de positieve verhalen! Helaas is hier nog niets op gang gekomen, maar nu weet ik in ieder geval dat het iedere moment alsnog kan gebeuren... ;)

10. Neomi

Neomi Actief lid

11 dec 2010
    119
    0
    0
    hier met 41+2 alles nog potdicht!! dag later bevallen in nog geen 2 uur tijd!!

Deel Deze Pagina