Ik heb al twee zwangerschappen gehad maar wel met veel leeftijdsverschil ook nu zit er vijf jaar tussen de jongste en deze baby onvoorstelbaar hoe snel je alles weer vergeet. Maar waneer bel je nu de verloskundige? wij weten sinds gisteren dat ik weer zwanger ben.
Ik moet me ca met 5 weken zwangerschap aanmelden. Het staat bij ons overigens op de site van de VK. Gefeliciteerd met je zwangerschap
Ik heb geloof ik 3 dagen nadat ik positief getest had gebeld, was toen ook rond de 6 weken geloof ik. Gefeliciteerd!!!
hoi hoi gefeliciteerd wij weten dat we zwanger zijn sinds het weekend en ik heb maandag gebeld met de verloskundige voor ons is het de eerst en wist het ook niet heb gewoon gebeld en hebben 2 april de eerste afspraak
Aller eerst gefeliciteerd!! Ik had op vrijdag getest en heb maandag gelijk gebeld. Het is voor ons onze eerste kindje, dus ik had echt geen idee. Daarom gewoon gebeld en we mochten 's middags gelijk komen voor een intake. As maandag eerste echo. Spannend!!
Ik mag ook gaan bellen, ik heb echt geen flauw idee hoe ver ik heen ben! We zijn zo druk met de verhuizing dat ik echt niet meer weet wanneer ik voor het laatst ongesteld was!