Oh en natuurlijk heel veel thee en water drinken...2 liter water en verder drink ik rooibos en groene thee wel 6 tot 8 plastic bekertjes per dag op het werk... en 1 glas melk per dag (drink ik in de ochtend) of optimel 1 glas...en in het weekend een 1 of 2 rode wijntjes en soms s'avonds een glas gewone cola omdat ik light zo vies vind hahaha Succes nogmaals!!
Ken het niet, maar ben wel benieuwd of het vol te houden is en hoeveel jij er uit eindelijk mee afvalt Darlagirl. Dus is lees even mee. Veel succes meis.
Ik lees hier wel dat veel erna weer aankomen, dit heb ik zelf nooit met dit dieet, maar bij mij gaat het eigenlijk nooit echt om de kilo's (weeg normaal tussen de 55 en 60 kg) en als ik richting 60 ga val ik wel af, maar ik krijg er weer energie van. Dat is ook heel veel waard, alleen het menu op de vrijdag heb ik wel altijd honger, de andere vier dagen is voldoende vullend
ik heb dit dieet 3 jaar geleden gedaan om de laatste kilos van mijn zwangerschap kwijt te raken en dat ging goed. Ik was 10 kilo kwijt in denk ik 2 maanden. Sinds vandaag ben ik weer begonnen om de laatste kilo's kwijt te raken. Hopelijk zo rond 8 kilo die ik kwijt ga raken. Het is even tanden bijten want ik heb trek in ander eten maar je moet er wat voor doen om af te vallen
Ik heb ooit een keer een crash dieet gevold, ook wel ziekenhuisdieet genoemd.. Ik verloor toen 7 kilo in 12 dagen. Best wel veel. En inderdaad, het zat er zo weer aan Samen met Bob1981 zit ik ook in club "samen afvallen in 2012" Mijn dieet, en ben pas 1 januari begonnen... bevalt mij prima en is eigenlijk geen dieet. Het is een levensstijl en eetpatroon die ik heb aangepast. Ik wil echt voorkomen dat ik weer aankom na het afvallen. Dat zou ik zo zonde vinden. Ik moet in totaal ook 36 kilo afvallen, en heb de eerste 10 er bijna opzitten in 5 weken. De eerste 2 kilo is voornamelijk vocht, dus officieel 8 kilo in 5 weken. Daarbij beweeg ik veel en eet dus gezonder. Geen snoep, chips en vette hap meer in de avond, maar gewoon gezond fruit, aardappelen, pasta en groentes... Als je alles met mate neemt, komt het vanzelf goed. Veel succes ermee, gaat je vast lukken!!!!