Hoi allemaal, Misschien een beetje een rare vraag. We hebben deze maand onze HSG gehad.Nu schijn je dan verhoogd vruchtbaar te zijn.Dus ik roep al heel de tijd voor de grap,dat ik deze maand zwanger ga worden. Maar nu ruikt mijn huid opeens naar baby...zou het misschien dan toch echt?Ik zit nog niet zolang na mijn eisprong en het zal wel wishfull thinking zijn,maar kan het zijn,dat je lichaamsgeur verandert als je zwanger bent? Groetjes, Suzanne
Ik heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord... Als je nu nog maar een paar dagen na je eisprong zit, lijkt me het ook wel wat vroeg daarvoor. Een eventueel bevruchte eicel nestelt zich pas in als je ongeveer een week tot tien dagen na de eisprong zit en dan pas begint het zwangerschapshormoon te stijgen. Babygeur ken ik sowieso niet als zwangerschapsverschijnsel.
Hoi Jippie, Het is gewoon een andere lichaamsgeur en mijn urine ruikt ook heel anders.Vannochtend had ik ook opeens een spontane bloedneus en ik heb sinds gister steken in mijn onderbuik,die ik normaal zo laat in mijn cyclus niet heb.Bij mijn vorige zwangerschappen(16 en 14 jaar geleden) had ik ook al ver voor ik kon testen last van verschijnselen,Ik at zonder na te denken toen jus zo uit de pan met een lepel En een paar maanden terug heb ik een heel vroege mk gehad(met 6 dagen) en voelde ik me ook al ruim van tevoren zwanger.Alhoewel ik me nu niet zwanger voel,alleen die dingetjes hierboven dan. Misschien wil ik het ook allemaal wel te graag hoor en denk ik dat elke verandering in mijn lijf een teken is.... Groetjes, Suzanne
Het kan alle kanten op meid Van die geur heb ik nog nooit gehoord en ja die klachten hoe meer je er mee bezig bent hoe meer klachten je ook kunt krijgen Ik hoop het natuurlijk wel voor je maar hou in je achterhoofd dat je ongi word valt het altijd mee
Ik ben dus toch echt zwanger en mijn huid ruikt nog steeds naar baby...heel sterk.Mijn man was de eerste die het rook....en na mij ook de enige niet dat iedereen zomaar aan me mag ruiken.Ik ben toch benieuwd of nog meer mensen dit hebben.
Hey! Goed nieuws en wat kan jij je lichaam goed aanvoelen! Gefeliciteerd en een fijne zwangerschap. x M
Dank jullie wel voor de felicitaties! Ik verhuis naar het zwangergedeelte van dit forum en ik hoop dat jullie allemaal ook gauw die kant opkomen. Groetjes!