Zoik heb net alles geregeld voor de bevalling, heb me bedje in het ziekenhuis al gereserveerd en me kraampakket aangevraagd. De bevestiging van mijn kraamzorg heb ik ook al binnen en ze komen rond week 32 even voor een intake. Deze zwangerschap gaat zo snel vind ik echt iet normaal
groot gelijk heb je dat je alles al geregeld hebt!!! het kan maar gedaan zijn toch ik ga binnenkort ook wat informatie inwinnen bij de VK in het ziekenhuis waar ik ga bevallen. moet er over 4 weken weer heen dus dan probeer ik gewoon ook zoveel mogelijk te regelen hehe!!! Liefs!!!
Fijn dat dat al geregeld is! Het gaat idd snel zeg! Ik weet nog goed dat je vertelde dat je zwanger was, je dochtertje was toen net of bijna 1 jaar. Ik hoop dat mij hetzelfde mag overkomen, mijn zoontje wordt morgen 1 jaar en ik ga morgen testen, spannend!
O ik wist niet dat je een bed moest reserveren, ,mijn VK zit in het ziekenhuis en ze hebben me wel gevraagd waar ik wou bevallen en toen heb ik gezegd in dat ziekenhuis, als je weeen dan beginnen kun je dan niet gewoon automatisch er naar toe? Nou ja ik moet dinsdag toch erheen dus dan vraag ik dat gelijk ff.. Op een positieve test morgen Selmama! xxx Marijke
Lijkt me inderdaad een fijn gevoel dat dat maar weer geregeld is. Hoe zit dat eigenlijk met kraamzorg? Kun je kiezen uit verschillende paketten? Wat is standaard? En moet je ook een eigen bijdrage betalen? Ik moet deze week weer naar de VK en zal ook daar eens wat info inwinnen. Succes met de andere voorbereidingen! Liefs Sämira
Kraamzorg kun je zelf kiezen en ook het pakket (tenminste waar ik verzekerd ben). De eigen bijdrage hangt ook van de verzekeraar af. Ik hoef geen eigen bijdrage te betalen. Silly
ligt idd aan wat voor verzekering je hebt en wat voor paket. het paket wat ik nu heb moet ik 3,50 euro eigenbijdragenbetalen maar ik ga dinsdag even bellen en gha mijn paket veanderen want dan hoef ik geen eigenbijdragen tot 175,00 euro te betalen en voor 9 euro meer permaand en ik wil in het zh bevallen en dat vergoeden ze dan ook voor 50% wat kost heteigenlijk weet iemand dat in het zh bevallen?
ja inderdaad femke! ik was ff 'n beetje aan het lezen en ik zag dat je alweer 17 weken ben! de tijd gaat echt hard!