Sinds een paar weken droom ik veel meer. Ik droom heel veel over babies en bevallingen. Ik heb al een keer gedroomd dat het niet goed ging met de bevalling, maar ook een keer dat het heel makkelijk ging. Verder heb ik gedroomd dat ik m'n baby vast hield en naar hem keek. Het zijn steeds maar hele korte stukjes die ik droom. Geen verhaal ofzo, alleen een korte gebeurtenis. Hebben jullie dit ook? Groetjes Nala
Ik ben dan nog niet zwanger, maar sinds ik wist dat we er voor zouden gaan droom ik er bijna elke nacht over
Ja ik droom ook heel veel, ook bevallingen, met hele rare dingen echt vaaaaaaaaaaaag... Ook drooom ik veel over me kindje, dat ik boodschappen doe ofzo en dat hij opeens is ontvoerd En die dromen blijven ook heel lang hangen. Ik heb gehoord dat dat een soort voorbereiding is op je echte bevalling, het schijnt angsten weg te nemen ofzo... Verder zou ik zeggen slaap lekker verder!! xxx Marijke
Ik heb sinds enkele dagen ook hele rare dromen waarbij ik me dik afvraag wat ze zeggen willen. Heb mijn vriend erover ingelicht en die stelde me wel wat gerust, doch vannacht weer terug gedroomd. De droom: ik ga op zoek naar al mijn ex-vriendjes (tot in de lagere school) om te kijken wie er vader wil zijn van mijn zoontje. Waar op dat moment mij vriend is heb ik het raden naar. In tegenstelling tot mezelf heeft hij al heel wat relaties achter de rug en ik denk dat het onderbewust een angst blijft dat hij het plots niet meer zou zien zitten ofzo... Echt raar ! Kitty
Over de bevalling droom ik niet, wel over collega's, en pas droomde ik dat m'n man was vreemd gegaan, en hij vertelde het met een lach op z'n gezicht! Toen ik wakker schrok, barstte ik spontaan in huilen uit, hij vroeg met z'n slaperige koppie, wat is er?,ik vertelde het en toen zei hij, ach meisje dromen zijn toch bedrog, dat weet je toch. Dat was wel heel lief, maar hormonen komt het geloof ik van. Die rara dromen..... Toen ik nog niet zwanger was heb ik een keer gedroomd dat ik beviel van een meisje.
ik droom de laatste tijd ook heel veel meestal hele vervelende maar laatst droomde ik dat ikmijn oma zag en dat ze naar me lachtte. (mijn oma is al een paar jaar terug overleden) dat vond ik wel een geruststelling
Pff ik droom bij elke nacht maar dat deed ik ook al voordat ik zwanger was. Ik kan mijn dromen ook bijna altijd herinneren. Soms vind ik dromen heerlijk vooral over mijn moeder, die is een aantal jaren geleden overleden. Dan is ze voor mij weer even terug van weggeweest. Heb ook een hele bijzondere droom gehad. Eén ding is al uitgekomen; dat is dat ik zwanger ben. Er zijn nog twee dingen die door deze droom kunnen uitkomen en als dat zo is dan is deze droom een voorbode geweest. Silly
Ik ben een echte dromer. Droom altijd de vreemdste dingen die ik me heel vaak ook nog kan herrinneren. Daarnaast praat ik in m'n slaap, ik slaapwandel, ga rechtop zitten, woel, gil....al het denkbare zo'n beetje Maar ik heb sinds ik zwanger ben, hier nog niet over gedroomd, wel een tijdje terug. Nu droom ik heel vaak over puppy's en honden. We krijgen in augustus een pup nadat we afgelopen februari onze oude hond in hebben moeten laten slapen. Jaja, er staan veel veranderingen op het programma voor het komend jaar
Ja dat is heel herkenbaar... Ik droom mijn hele zwangerschap de gekste dingen. En het ergste is het lijkt allemaal heel echt. Ik heb ook al vaak zat gehad dat ik zwaar bedroefd wakker wordt, omdat ik gedroomd heb dat mijn man vreemd ging... of bij ons weg ging. Terwijl er eigenlijk niets mis is in onze relatie.
hahah echt grappig om dit te lezen, ik droom ook zo erg de laatste tijd, en het gaat alleen over baby's en kleine kinderen.. niet eens van mezelf.. en ook heb ik gedroomd over de bevalling.. ik denk dat we onbewust( tenminste ik) er heeel erg mee bezig zijn...en dat je dit 's nachts allemaal verwerkt...
dat klopt ja dat je het snacht's allemaal verwerkt, iedereen droomt trouwens, alleen niet iedereen onthoudt zijn of haar dromen en nu ben je er natuurlijk veel meer mee bezig (zwangerschap) dus ben je er ook meer mee bezig in je dromen.