Zwanger na foute innesteling/ vroege miskraam?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door roses, 18 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Ik ben benieuwd hoe snel jullie zwanger geraakt zijn na een foute innesteling of een hele vroege 'miskraam'... Van een aantal heb ik gehoord dat ze direct de volgende ronde zwanger zijn geworden...
    Ben wel benieuwd!

2. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    hoi roses

ik heb vorig jaar in begin april een miskraam gehad met 6 weken zwangerschap. en eind mei was ik weer zwanger. dus het kan snel gaan maar dat verschilt per persoon wanneer je lichaam er weer klaar voor is.

succes liefs rianne

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    eeeh nog niet. heb foute innesteling gehad in ronde 11, dat was pas de eerste keer dat het waarschijnlijk raak was en nu in ronde 19.

groetjes

4. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Na een miskraam (curretage) had ik eind september een positieve test. Diezelfde dag een enorme bloeding die een hele week duurde. Die bloeding was mijn laatste menstruatie... Nu ben ik blijkbaar vrij snel zwanger (bij mijn dochter de eerste echte ronde, bij mijn miskraam de eerste ronde, nu dus de tweede/derde ronde met daartussen dus nog een positieve test).

5. Nouk

Nouk Lid

15 sep 2006
    58
    0
    0
    Hoi Roses,
    Ik heb 'n sterk vermoeden dat ik vorige maand 'n vroege miskraam / mislukte innesteling heb gehad (overtijd, alle verschijnselen, maar daarna toch ongesteld. En de keer erop (nu dus, olé) ben ik zwanger geraakt.

6. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Hoi Roses,

ik heb 3 december een vroege miskraam gehad (5 weken) en daarna nooit meer ongesteld geworden..!

succes
    Amber

7. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

9 aug 2006
    803
    0
    0
    Na curettage op 13 september was ik 5 november weer zwanger.

Veel succes

8. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    ik heb vorig jaar feb een curretage gehad en had
    eind april een pos test en werd toch ongesteld.
    en ben eind juli voor het laatst ongesteld geworden
    en gelukkig gaat dat goed.

9. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    De maand voor deze zwangerschap, was ik (anders nooit) ca 4 dagen overtijd, had zwangerschapsverschijnselen, maar testte negatief. Werd toen ongesteld en zag ook soort vliesje. Weet dus eigenlijk wel zeker dat er foute innesteling was.
    Maand later was ik zwanger :p Testte gelijk vet positief. De verschijnselen kwamen overeen met maand ervoor (maar werden nu naarmate iets langer zwanger wel wat heftiger ;) )

(Maand dat ik zwanger werd (deed ovutesten) was ovulatie ineens ook op dag 20, terwijl normaal ca dag 16. Was voor mij ook een teken dat cyclus wat in de war was door maand ervoor.)
    Overigens had ik begin van cyclus waarin ik zwanger werd, heel goed gevoel dat t zou lukken. Naarmate NOD in aantocht, durfde ik er niet meer op te vertrouwen. Maar zat toch goed met gevoel :D

x Sophie

10. Nemo

Nemo Niet meer actief

Zie boven mijn avatar

11. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    thx voor jullie verhalen meiden! geeft me een beetje positieve hoop! ;)
    We gaan er maar weer voor, flink klussen dus deze maand ;)

12. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    zijn er nog meer meiden?

13. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    1 augustus gecurreteerd na een missed abortion. Nu 8 weken zwanger.
    Er zaten vijf cyclussen tussen.

14. reneewittens

reneewittens Actief lid

9 dec 2006
    310
    0
    0
    Lerares Nederlands
    Veghel
    Hallo!

Ook voor mij gedt dat ik na mijn miskraam op 22 december nu alweer ruim 7 weken zwanger ben. Ben dus ruim 3 weken na de miskraam weer zwanger geworden.

15. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Misschien past mijn vraag hier niet. Maar ik vind geen verhelderend antwoord op mijn vraag. Ik heb op 14 februari een curretage gehad (13 weken zwangerschap, hartje eerder gestopt)ik heb na de curretage alleen veel donkerverlies gehad, na 2 weken (28 februari) uitslag weefsel, alles was goed, tevens bloeduitslagen hcg was gezakt alles zag er goed uit. 7 maart kreeg ik weer last van duizeligheid, moe en steken in mijn buik. In eerste instantie dacht ik mijn menstruatie te krijgen, maar afgelopen maandag (19 maart cyclusdag 33,normaal 30) had ik een heel klein beetje bloedverlies, dat dinsdag alweer weg was. Ik ben wel met maandag als eerste cyclus dag begonnen, maar twijfel steeds meer. Zou het kunnen door de curretage de menstruatie zo weinig is geworden?

16. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi mercedes,

mijn eerste ong naar curretage was juist met
    heel veel bloed.
    in 1 dag moest ik een heel pak maandverband gebruiken.
    dus ik weet niet of je nu ongesteld bent geweest.
    gr chantal.

17. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    @Chantal87: Ik heb nog nooit curretage gehad (ik heb gekozen voor de natuur die het los moet laten) dus dat weet ik niet. Ik weet wel dat mijn menstruatie steeds een beetje van slag was na een mk

@Roses: Eerste zwangerschap ronde 11, precies 13weken zwanger
    Gelijk 2e ronde, weer mk (overleden met 6 weken, gedragen tot 22 weken)
    Toen 3e ronde, mooie dochter

Na dochter geen miskraam gehad, in 4e ronde zwanger

18. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Hoi Chantal,

Dat is precies waar ik op aan het wachten was, omdat iedereen me zei (en ook te lezen via internet), dat na de curretage juist zo heftig is. Ik weet dat mijn arts me heeft gezegd, dat als ik merk dat het eraan komt dat ik nergens heen mag gaan, i.v.m. de hoeveelheid de eruit kan komen. En dan zie je bloed, is het maar een beetje en zo kort. Ik weet het niet meer. Ik weet wel dat ik enkele dagen voor cyclusdag 17 (zoals voorheen) vruchtbaar slijm heb gehad, op de 17 heb ik dan normaal de eisprong. inmiddels zit ik (als ik verder tel) op dag 40. En op dag 33 dat beetje bloedverlies.

Deel Deze Pagina