Opzien tegen de bevalling

Discussion in 'De bevalling' started by Cars, May 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cars

Cars Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    3,207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    He dames,

Nu de bevalling steeds meer in zicht komt, vind ik het steeds spannender worden.
    Geen enkele bevalling is bij mij tot nu toe vlekkeloos verlopen.
    Ik ben erg gevoelig voor een hoge bloeddruk en bij de vorige bevalling was de onderdruk zo hoog (115) dat mijn hele linkerkant uitviel. Ik zag niks meer met m'n linkeroog, m'n hand voelde ik niet meer en ook m'n tong niet meer. Eenmaal in het ziekenhuis hebben ze me meer weeenopwekkers gegeven, zodat het sneller zou gaan. (en dat gebeurde gelukkig ook) Heb wel een pompje gekregen tegen de pijn en toen trok mijn linkerkant ook weer bij.

Heeft iemand misschien ook zo'n soort ervaring? En hoe ging de bevalling erna? Iemand tips voor de komende bevalling?

Bedankt alvast. :)

2. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

ik heb niet het zelfde of zoiets mee gemaak... ik had met me bevalling meer last van me benen die na het persen niet meer in de beugels konden blijven en er echt uit moesten na elke bevalling...kreeg krampen van hier tot tokyo namelijk heel pijnlijk...maar dat komt ook omdat ik mij bekke niet meer kan ontspannen want ik heb bijna me hele leven paardgereden.....
    Nu ben ik pas 17 weken maar ben zo bang dat dit weer gaat gebeuren.. dus ik zie wel op tegen de bevalling want het was geen pretje...

Share This Page