Ken het hoor! Ben zelf dit jaar 2x met spoed opgenomen. Ik had het vooral 's avonds na het laatse bezoek uur. Beterschap Ts!
Mijn heimwee nam zo de overhand dat ik in de middag even naar huis mag en in de avond moet terugkomen voor de medicijnen via het infuus. Ze durfde het niet aan om mij thuis te laten omdat het echt kantje boord was in de ambulance
Beterschap en sterkte! Ik heb 2x in het ziekenhuis gelegen, eerste keer een week, tweede keer 4 dagen. Eerste keer ernstig (galstenen, maar heb tussendoor wel vaker daar gelegen, was een geklapte galblaas). Tweede keer was met een dreigende vroeggeboorte op 26 weken. Je mist je kindjes ontzettend idd, komen ze wel langs of mag dat niet op de afdeling?
Jeetje meid, wat een narigheid, heel veel beterschap! Fijn dat je vanmiddag even naar je kindjes mag, maar denk goed om jezelf...
Jawel lig op een kamer alleen, maar een peuter kan daar weinig doen behalve moeders opvouwen in het bed met de afstandbediening hahah. Doet mij echt even goed thuis zijn.
Jeetje meid, hoe is dat zo gekomen opeens die longontsteking zo heftig? Wat een schrik! Geen last van de prednison bijwerkingen? Heel veel sterkte en beterschap, hebben ze enig idee wanneer je naar huis mag?
Ik heb een longziekte soort taaie slijm ziekte. Geen last van bijwerkingen dit komt nog denk ik.hoop dat ik woensdag definitief naar huis mag. Heb vrijdag een vakantie gepland staan.