Ha ladies, met het oog op mooi weer en vakantie, heb ik mijn baby voor het eerst ingesmeerd vandaag (gezichtje). Echter de zonnebrand die ik gekocht heb smeert voor geen meter, en met een tegenspartelend kind smeert het al helemaal niet... Welke zonnebrand zijn jullie tevreden over?
Vision, P20, nivea en Loreall ben ik tevreden over. Ik test wel een avond van te voren of er geen allergische reactie komt.
Hier ook gewoon nivea. Die hebben nu ook een klein rollertje, vandaag gebruikt en werkt ideaal. Je smeert je kind in met de roller en hoeft erna nog maar een klein beetje na te smeren. Bij de kruidvat kan je die halen voor 750 punten van je voordeelkaart (als je die hebt natuurlijk).
Ja ik heb sinds de baby een kruidvat voordeel kaart Ik had die van kruidvat kids gekocht. Ik heb zelf geen ervaring met sunblock/hoge factor, dus ik wist niet dat t zo stroef smeerde. Vision heb ik ooit gebruikt en toen heb ik een jaar een vlek op mn gezicht gehad. Maar t smeerde wel beter Maar nivea factor hoog voor kids smeert goed genoeg?
Ik heb de gewone zonnebrand van Kruidvat, die bevalt goed. De kinderen zijn er nog nooit mee verbrand en smeert prima.
Hier ook de zonnebrand van Kruidvat. Ben er heel tevreden over, wij zijn vorige week naar Gran canaria geweest, en hij is niet verbrand
Ik smeer die niveau roller. Vind hem opzich wel goed, maar net als met veel van die rollers verlies je wel aardig wat zonnebrand. Let in ieder geval op dat je een zonnebrand koopt met UVA en UVB filter!
Na veel lezen heb ik gekozen voor Lovea omdat het van natuurlijke mineralen is en er geen tot weinig slechte stoffen in zitten.
Heel domme vraag waarschijnlijk, maar ik heb zelf altijd factor 30 of 50 (als het echt bloedheet is). Kan ik die ook gebruiken voor mijn dochtertje? Wat is het verschil in kinderzonnebrandcreme en 'gewone'?
ik heb van nivea baby gekocht.. nog niet op de jongste gesmeerd maar de oudste heeft het wel even geleend en dat smeerde prima uit. zelf heb ik het liefst van vision en de oudste ook omdat ik dan met 1x per dag klaar ben. maar de jongste hou ik nu nog zoveel mogelijk uit de zon
Biodermal 50+ voor ons meisje en gaat prima. Je zou ook even kunnen kijken bij de drogist voor de p20 zonnebrand die beschermt tot wel 10 uur zeggen ze maar zou persoonlijk wel wat meer smeren. Mijn collega had die p20 gekocht voor op vakantie voor haar dochter van 1 en die zit ook niet stil en ze vond hem wel fijn uitsmeren
Wij hebben de baby/kids variant van de etos, huismerk. Is factor 50, goed smeerbaar en we zijn de afgelopen dagen niet verbrand. Laatst was er een dermatoloog bij het programma kassa om het te hebben over zonnebrand crème/lotion. Waar moet je op letten als je zonnebrandmiddelen koopt? is het filmpje over de zonnebrand. Ik vond het zeer verhelderend.