help, mijn dochterjte van 1 jaar moet mischien opgenomen worden in het ziekenhuis i.v.m uitdroging, wat kan ik verwachten en kan je blijven slapen enzo? en hoe doe ik dat dan want ik moet het weekend werken, eigenlijk wil ik dat niet. kan ik dat maken om het af te zeggen? ja wel toch of niet? gr debby
Ach, wat vervelend voor jullie. In de meeste ziekenhuizen mag je er bij blijven. Zal zeker ook spulletjes voor jezelf inpakken. En je werk, gewoon afzeggen. Jouw kindje heeft je op dit moment harder nodig. Veel sterkte ermee.
En of je dat kan maken! Het gaat hier om je dochtertje..waarschijnlijk zal je baas het wel berijpen hoor en zo niet dan heeft ie lekker pech? Althans..zo zou ik dan denken. Nix of niemand die me dan tegen zou houden bij mijn dochtertje te zijn hoor
Mijn zoontje heeft (helaas) al 2 x in het zh gelegen. Je kunt gewoon blijven slapen, in de meeste ziekenhuizen. en ik heb gewoon gezegd dat ik niet kwam werken. Was wel effe een probleem maar dat kwam omdat ik in mijn proeftijd mijn nieuwe baan had opgezegd, maar wel belooft had nog 1 week doortewerken ivm drukte, en dat was dus juist in die week. maar normaal is dat echt geen probleem hoor, en trouwens: je kindje gaat gewoon voor hoor! als ze zelf kids hebben begrijpen ze dat heus wel! en anders inderdaad pech voor hun! Veel sterkte!
Eerlijk gezegd is wat mij betreft het werk op dat moment even niet belangrijk. Mijn dochter gaat mij voor alles hoor! Als ze het op het werk al niet begrijpen (willen), dan is dat hun probleem en zijn ze jouw niet waard daar. Je kind is het allerbelangrijkste en daar kan niks of niemand tegenop. In bijna elk ziekenhuis kun je bij je kindje blijven. Je krijgt dan een strecher of zo.
Yep je krijgt inderdaad een heerlijk inklapbedje en een "plastic" kussen ach als je maar bij je kindje bent! Je werk daar zou ik je echt even niet druk om maken, als ze zoiets niet kunnen begrijpen is er wat mis met HUN moet je maar denken en niet met jou! Het is heel normaal dat je bij je kindje wilt zijn in moeilijke tijden! Ik heb Noah in het ziekenhuis ook gewoon heerlijk zelf verzorgd ed. en werd goed genoeg verzorgd door de zusters Hoop dat je kleintje er snel weer bovenop is! Liefs Zomaar
Jesper heeft 1 nacht in het ziekenhuis gelegen. Ik mocht gewoon blijven slapen en was op zich prima geregeld. Idd zo'n inklapbed, maar ik kon daar toch niet slapen. Tuurlijk niet gaan werken joh. Ik werkte er net een maand, maar heb mooi afgebeld, dat moest hij maar begrijpen hoor, mijn kind gaat voor. Hij had zelf een moeder aangenomen.
Marit heeft toen ze 8 weken was ook 4 dagen in het zkh gelegen...ik heb werkelijk waar een half jaar ellende gehad van zwangerschap slecht slapen horoor bevalling. Bij ons in dot ziekenhuis slaap je dan bij je kind op de kamer. Met Marit ging het niet lekker dus alle apparatuur loeg telkens op tilt waardoor ik geen oog dicht kon doen...Ben dus jankend naar huis gegaan, en heb daar geslapen...die nachten bijtanken had ik echt ff nodig..Een moeder die niet goed voor zichzelf zorgt kan ook niet voor haar kind klaar staan...