Vanaf welke leeftijd geen rompertje meer aan?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door P73, 27 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. P73

P73 Actief lid

7 nov 2007
    286
    0
    0
    Ik ben heel benieuwd wanneer jullie kindje gewoon ondergoed is gaan dragen en de rompertjes de kast in zijn gegaan.
    Dragen ze dan altijd een hempje met een onderbroek of laten jullie het hempje vaak achterwege (bv als het erg warm is)?

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    met dat weer als nu die ik haar geen romper aan of thuis juist alleen maar eenrompertje. een romper houdt de luier op de plaats en ipv dat gebruikik een luieroverbroekje onder een rurkje of rokje. als het wat frisser is krijgt ze wel een romper met spaggetibandjes aan onder der kleding

3. Pris

Pris Fanatiek lid

Rompertje houdt idd de luier op zijn plaats...volgens mij totdat ze zindelijk zijn.
    Ik zou als het erg warm zou zijn t hempje achterwege laten.

4. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Dat zat ik me al een aantal weken af te vragen.... :) Leuk dat er dan meiden op dit forum zijn die je dan net even voor zijn... :)

5. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Hier nog altijd een romper hoor. Blijf ik ook doen tot ze zindelijk is. Zolang ze luiers draagt, draagt ze ook een romper. Geen last van blote rug of een hemd uit de broek.

6. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Tot welke maat gaan rompers eigelijk? Giovanna heeft nu 92 van romper en ze worden te klein.. dus zat ook al te denken aan een hesje met broekje.

7. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Hema heeft in ieder geval nog maat 98/104. Dan kunnen we nog even vooruit!

8. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik gebruik nu sinds een maandje ongeveer alleen nog maar gewoon ondergoed de rompertjes blijven in de kast. ik heb wel een maatje groter wat het is me opgevallen dat veel setjes krap vallen. gaat perfect en als het erg warm is laat ik het hempje achter wegen.

9. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    En hoe oud/groot is René?

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nou ik heb hier een heel leuk boxertje en hempje van Oilily in maatje 74. En met warm weer heeft hij dat ook. Ook onder zijn gewone kleertjes.
    Gaat prima, zit goed en ziet er super leuk uit, zo'n klein kereltje met een boxertje :D

11. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Zie het helemaal voor me, zo'n stoer ventje. Das dan weer een voordeel van een jongetje. Zo'n boxertje staat al heel wijs maar een maatje 74 in string? :confused: :( :confused: . Hihi, hier dus voorlopig de rompertjes. En daarna lekkere degelijke onderbroekjes.

12. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @pengedrag oeps staat niet meer bij mijn banner hihi. rene is nu 20 maanden ik denk trouwens dat ie al langer de setjes draagt vanaf een maand of 17 denk ik. eerst nog om en om gebruikte ik de rompertjes ook nog maar nu is dit veel makkelijker aangezien meneertje niet echt meer wil liggen met het verschonen.

13. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hier nog wel rompers ik vind dat de luier dan beter blijft zitten.
    Ondergoed heb ik ook wel, maar word de rug weer snel bloot, heb met warm weer ook wel romper aan bij m´n zoon.

14. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Nynke draagt ook nog steeds rompertjes. Ze wil nu steeds meer gaan plassen op het toilet, dus ik denk dat ik binnenkort maar overstap op een hempje en broekje.
    Maar ik vind rompertjes ideaal zolang ze nog een luier draagt.

15. Jessica 1985

Jessica 1985 Actief lid

15 jun 2007
    205
    0
    0
    oude-pekela
    Wij gebruiken al twee maand onderbroek+hempje
    bevalt zeer goed.

GR

16. P73

P73 Actief lid

7 nov 2007
    286
    0
    0
    Jee, wat leuk, heel veel (verschillende) reacties.
    Ik heb onlangs bij de Wibra maatje 98 rompertjes gekocht. Die vallen vrij klein (althans als ze uit de droger komen zijn ze een maatje kleiner, maar ze blijven wel mooi!), en inderdaad bij de Hema heb ik ook grotere rompertjes gezien.
    Onlangs 2 'slips' gekocht.....zo schattig :D , leek me inderdaad wel handig als het warm weer is en het niet erg is als ze met een bloot ruggetje zou lopen.....
    Maar als ik die mini-onderbroekjes in de la zie liggen denk ik toch wel; 'Ah, mn kleine meisje, wat wordt je groot!' Het gaat allemaal zo snel!

Deel Deze Pagina