Hallo allemaal. Ik was gisteren uitgerekend. En toen kreeg ik om 11.30 menstruatiekrampen lichte dan die doortrokken naar achteren om de 20 min. ik heb ze vandaag nog steeds nu om de 6-7 min en ze worden steeds heftiger en duren zeker een minuut. Gisteren voor het slapen gaan waren sommige 4-5 minuten en vanacht is het gewoon doorgegaan maar iets minder heftig. Ze beginnen nu ook weer heftiger te worden dat ik er krom van loop. Zijn dit nou weeen of weer van die elendige voorween die weer weggaan? groetjess
als ze een duidelijke pijnpiek hebben.. dan kunnen het echte weeen zijn.. als er regelmaat in zit.. dan kunnen het echte weeen zijn.. moet je ze wegpuffen dan kunnen het echte weeen zijn. wat je ook nog kan doen is onder een warme douche gaan zitten... echte weeen zullen dan heftiger aan gaan voelen, voorweeen/nepweeen zwakken meestal af.
Ja ik voel ze aankomen en ineens zit er een pijnpiek in van ongeveer 50 sec en dan zakt die weer af. en kan de klok er op zetten. ze zijn wel steeds heftiger
Even lekker in bad of onder de douche inderdaad, geeft heel veel verlichting bij voorweeen. En ander gewoon even bellen met je VK, misschien komt ze dan wel even kijken of de weeen iets doen? Succes en sterkte in ieder geval!
ja ze is gisteren geweest. maar ik moest wachten tot ze echt doorzetten tot 4 min en minimaal een uur lang. Maar ik denk dat ik zo weer even bel om te vragen als ze wil kijken als ik al ontsluiting heb. en hoelang het zo door kan gaan want mijn vriend werkt meer dan een uur hier vandaan die heeft vandaag vrij genomen maar goed als het niets is vind ik het zonde van zijn dagen. Die straks dan wel hard nodig zijn.