ik had een vraag, wij hebben er meer dan een jaar over gedaan om zwanger te worden. is het nu zo dat bij een 2e kindje het sneller gaat, dat je vruchtbaarheid beter is zeg maar..? of weet niemand hier iets van
ik heb geen idee. kan alleen onze eigen ervaring vertellen. de eerste heeft moeite gekost. liepen al bij het ziekenhuis en de semenanalyse van mijn man was neit goed. toen wel spontaan zwanger geworden. nu na 5 maanden weer zwanger, nog voor ik ongesteld ben geweest. toen we gezegd hadden, gut, laten we de condooms maar eens staan, want het duurt toch nog een hele tijd, waren we eigenlijk ook al zwanger.... dus wie weet!?!?!? ik help het je hopen
Nou hier niet, al duurde het niet lang. Bij mijn zootnje was het de eerste ronde raak en deze zwangerschap de derde ronde.
nou ik hoop het eigelijk niet dat is het hem nou juist. ik ben alleen al een paar dagen erg moe en misselijk. en ik hoop het dus niet nu want mijn kindje is 3 maanden en het kan financieel niet en ik ben er ook nog helemaal niet aan toe.. misschien heerst er wel buikgriep maar ik heb dat nog nooit gehad en toen ik zwanger was waren dit ook de symtomen maar het kan natuurlijk ook een griepje zijn. pff vorige keer baalde ik elke keer als ik ongesteld werd en nu hoop ik dat ik ongesteld wordt. ik slik de diana 35. heb m geen een dag gemist. en slik m nu weer een week na de de laatste dag van mn menstruatie..dus nog geen eisprong gehad. ik weet ook niet waarom ik me ineens zo druk maak.
Als je weer begint met de pil start je toch altijd op de eerste dag van je menstruatie? Of is dat tegenwoordig anders? (ik ben er al een poosje uit, gebruik al 7 jaar geen pil meer) Ik wil je niet bang maken, hoor... Maar zoiets herinner ik me nog van mijn eerste pilstrip...
de diane 35 moest ik gebruiken een dag na de laatste dag van je menstruatie. MAAR ik gebruik m alweer 2 maanden dit is de 3e strip dus..
Ok, dat is dan het veschil... De diane pil is een hele lichte pil, toch? Het is wel de tijd voor griep en verkoudheden, dus het zou zomaar kunnen... En als je echt twijfelt doe je gewoon een testje... Dan weet je het zeker... Heel veel succes! En ook sterkte, het is best een lastige situatie...
De diane slikte ik ook, is juist een van de zwaarste pillen.. De 1 na zwaarste geloof ik... Verder kan ik helaas niet helpen, weet alleen dat ze bij zwaardere pillen zeggen dat je dan de eerste periode vaak nog moet ontpillen, nou ik dus niet. Ik was bijna meteen zwanger, ik was er mee gestopt omdat ik dacht zwanger te zijn en toen ben ik ongeveer 2 weken later waarschijnlijk juist zwanger geraakt. Terwijl ik dus niet eens ongesteld was geweest na de laatste pil.