Hoi dames. Ben morgen 8 weken zwanger en we hebben een goed eecho gehad met 6+6wkn. sinds 2 a 3 dagen zijn mijn borsten drastisch kleiner geworden en zijn ze eigenlijk weer net zo groot als voor mijn zwangerschap. symptomen zijn ook minder, maar heb geen buikpijn of bloedverlies. Herkent iemand dit?? Alvast bedankt. Gr. Chelleke84
Die borsten gaan echt wel weer groeien....en het is heeeeeeeel normaal dat.symptomen afnemen. Als je wel symptomen houd is de kans op een mk met deze termijn net zo groot als bij iemand met geen/weinig symptomen dus ga niet op symptomen zitten letten..deze maken je niet meer of minder zwanger...ben maar blij dat ze afnemen
Hier hetzelfde vandaag... ( ben nu 7+5) helaas was onze echo nog niet overtuigend, dus moet volgende week weer, daarom extra bang nu m'n boobs ook zijn geslonken... Ik hoop dat er hier nog veel positieve reacties komen!!!
Hier gingen de symptomen ook af en aan, kreeg pas echt duidelijke kwaaltjes als extreme vermoeidheid na 8 weken... En alles gaat so far so good! Succes meiden!
Heb vandaag mijn VK hiervoor gebeld. Ook bij mij staan de kwaaltjes al een dag of 4 op een laag pitje. Net na ik een goede echo had gehad. Maar volgens VK kan het zijn dat je lichaam 'went' aan het zwanger zijn. Dus eerst krijg je een soort opkalefater van de HCG-hormonen en een hoop kwaaltjes. En dan nemen de kwaaltjes ten gevolge van het hormoon weer wat af. En soms stijgt die hormoonspiegel weer even en dan krijg je weer last. Dat kan een paar dagen duren inderdaad en zolang er geen bloedverlies was hoefde ik me volgens de VK nog geen zorgen te maken.
Bij mij was dat geen goed teken. Maar ik ken zat vrouwen die af en toe minder voelen. Maak jezelf niet gek, hopelijk is straks alles dik in orde.
Kwaaltjes kwamen en gingen hier rond die termijn. Werd er toen ook super onzeker door, maar zie mijn banner: 30 weken inmiddels.
toch fijn om te lezen at meerdere dames dit ervaren... voor mn zoon hheb ik een miskraam gehad die we pas opmerkten met 12weken echo . het was al met 6 misgegaan...dat maakt me nu weeer zo onzeker...heb volgende week de eerste echo pas dus ben benieuwd maar dit stelt me toch wat gerust...
Waarom bel je anders niet de poli gyn? Als je daar je verhaal uitlegt, en ook zegt van de vorige miskraam, dan willen ze je vaak wel gerust stellen....
ja dat zei mn zwager vant weekend ook..had ik wel kunnen doen maar nu heb ik zoeits nog een weekje....dat lukt nog wel...
ja maar voel me al bijna 6 weken onzeker weet ook niet of ze hier een poli hebben....kom dr net vandaan voor bloedprikken...en in de ziekenhuizen in de buurt hebben ze wachttijden :S