van aftellen naar optellen......overtijd

Discussie in 'De bevalling' gestart door jans1, 23 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jans1

jans1 Lid

27 okt 2009
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo meiden,
    wie zit er nog meer in het zelfde schuitje????

van aftellen naar optellen........
    want de uitgerekende datum is inmiddels verstreken.......................

bij mij is het al zo dat meiden die gewoon 2 weken later waren dan mij nu al bevallen zijn...... best frustrerend!!!!!

Dacht, misschien kunnen we hier soms even mopperen!!!
    Of gezellig ervaringen uitwisselen natuurlijk!!!

Groetjes jans

2. giraf

giraf Niet meer actief

Ik herken je gevoel heel goed meid!
    Ben al bevallen, maar ik ben 12 dagen na de uitgerekende datum ingeleid.
    Elke keer als ik een geboortekaartje kreeg van meiden van de zwangerschapsyoga was ik zo ontzettend jaloers, meiden waren soms wel 4 weken later dan mij uitgerekend en die bevielen veel eerder... Tja, lang leve je hormonen op zo'n moment.
    Heel veel sucses met de laatste loodjes!

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    sterkte!!! Ik was 10 dagen te laat... en met 34 weken al zó nieuwsgierig naar ons kindje... verlangde er zo naar haar vast te houden!
    En oooh het voelde zó oneerlijk al die 'voorkruipers' ;) , want ik wilde ook zo graag!
    Maar oke, je doet er niets aan ;) . Sterkte met wachten! Hopelijk heb je nog wat afleiding!

4. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

30 sep 2009
    705
    9
    18
    Dag Jans!

Heel herkenbaar, jouw gevoel! Ik voel precies hetzelfde!

Ik ben vandaag 1 week overtijd, en het ziet er helaas naar uit dat het ook nog wel effe duurt (vandaag bij vk geweest). Ik baal ontzettend. Een collega en een dochter van een collega waren beide later dan mij uitgerekend en hebben beide een paar weken al een kindje gekregen....

Het duurt mij nu ook wel iets te lang, hoor. Ik wil haar graag zien en vasthouden!!

Nou, succes meiden!!

Groetjes, Kiki

5. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Ben ook 8 dagen te laat bevallen.
    Bij elk pijntje of krampje dacht ik begonnen te zijn.
    Zou afgelopen vrijdag ingeleid zijn maar de nacht van dinsdag op woensdag begon het spontaan.
    Om 16.35 had ik een baby in mijn armen...
    Er is er nog nooit een blijven zitten!

6. Vollutto

Vollutto Niet meer actief

Sterkte ermee! Ik weet precies hoe je je voelt.
    Bij alle drie heb ik flink overtijd gelopen. (eerste en laatste 14 dagen, middelste 16 dagen)
    Ik had soms het idee dat het gewoon niet meer zou komen. Dat ik mijn kans voorbij had laten gaan....
    Ik ga er deze keer ook maar vanuit dat ik twee weken later ga bevallen, maar ik weet zeker dat ik het weer heeeel zwaar ga krijgen voor het zover is.
    Veel succes met het overtijd lopen, ik hoop dat het snel gaat beginnen!

7. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    hier ook 2 weken overtijd geweest en wat was ik het zat! Inderdaad iedereen van de zwangerschapsgym was al bevallen, terwijl ze later waren uitgerekend! Baalde flink. Maar het is het wachten dubbel en dwars waard geweest want ze is de mooiste en liefste van allemaal hihi.

8. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

19 nov 2009
    1.007
    0
    0
    Huismama.
    Hier nog maar 1 dagje overtijd...
    Heb het helemaal gehad en wou dat die kleine er eens uit kwam!!
    Heb de hele zwangerschap het gevoel gehad dat ik vroeger zou bevallen. Maar ja, niks van waar dus:p
    Ondertussen heb ik steeds meer last van mijn rug en BI. Mijn humeur gaat er ook niet op vooruit, dus manlief word gek;)

En nu ben ik uit wanhoop "trucjes" aan het proberen om de bevalling te bespoedigen. Het helpt natuurlijk niet, maar.... je weet het maar nooit. Stel nou dat...

9. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0
    0
    Ook ik ben overtijd en ben er toch wel een beetje klaar mee. Ik wil heel graag ons kindje zien. Bij mijn eerste zoontje was ik 42+4 dagen en dat wil ik niet weer als het even kan. Ik slaap slecht, eet slecht, en de kleinste dingen die er in huis gedaan moeten worden zijn me al te veel. Ik heb vanmorgen gestofzuigd en de vloer nat gedaan, nou dan voel ik mijn buik echt ontzettend. Op de peuterspeelzaal zeiden ze wel dat mijn buik gezakt is. Iemand een idee, gaat de bevalling dan snel beginnen? Morgen naar het zh dan gaan ze een plan van aanpak maken, ik hoef niet tot 42 weken hebben ze gezegd, maar donderdag ben ik al 41 weken, ik ben gewoon zo moe. Maar zoals eerder staat je krijgt er wat moois voor terug. Ik ga mijn draakje ophalen op de peuterspeelzaal, ik hoop voor iedereen dat het maar snel mag beginnen en dat we mooie en gezonde kindjes krijgen. Groetjes lucky.

10. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Meiden, sterkte!
    Ik heb ook overtijd gelopen en ik vond het mega frustrerend.

Deel Deze Pagina