Vooral de opmerkingen die ik hieronder ga plaatsen die ik net heb gelezen verschrikkelijk hoe raar kunnen mensen zijn... $#%^*$$&* Adopteer toch gewoon een kind als het op de natuurlijke manier niet lukt of vraag de buurman of die een handje wilt helpen er lopen genoeg kinderen rond die van de buurman zijn. Of niet dames? Als je gewoon zou accepteren dat het niet mogelijk is op de normale manier kinderen kan "krijgen", dan kunnen dit soort weerzinwekkende dingen gebeuren. In feite eigen schuld. Ver gezocht? Deze rare praktijken om koste wat kost een kind te hebben is in mijn ogen ook een rare zaak Ga je eens niet vreemd, heb je dit weer. Kun je er maar beter ook het plezier van gehad hebben... Gewoon na de bevalling de baby's ruilen!! What's the problem :-D
mensen die zo'n dingen schrijven zijn echt pas egoistisch, volgens mij is er bij de schrijver van dat stukje zelf geknoeit met de natuur toen zijn hersens werden gevormd!
ja en als je goed kijkt zijn het vooral mannen die zo reageren. het is al erg genoeg dat zoiets gebeurt. groetjes sandra
http://www.netwerk.tv/archief/4592557/719/Mogelijk_sperma_verwisseld_bij_twee_echtparen.html Dit is de link van de uitzending in Netwerk. Dikke tranen hier zeg...wat vreselijk voor hun zeg.
Ik heb de link nogmaals geprobeerd...bij mij doet hij het wel. Misschien kan je het op een andere pc proberen?
Bij ons in het ziekenhuis doen ze 2 IUI's per dag. Dit werd ons direct verteld door de gyn. Er werd ook bijgezegd dat dit zo wordt gedaan om verwisseling te voorkomen. De 1e om 9 uur sperma bewerken en half 11 inseminatie. En de 2e half 11 sperma bewerken en om 12 uur de inseminatie. Het kan nooit voorkomen dat er op hetzelfde moment sperma in het lab wordt bewerkt. Maar het zal je gebeuren. Wat een moeilijke beslissing die je dan moet nemen.